دانلود و خرید کتاب آوای اژدهایان (جلد دوم؛ نام همگان) جن لیونز ترجمه هادی امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای اژدهایان (جلد دوم؛ نام همگان) اثر جن لیونز

کتاب آوای اژدهایان (جلد دوم؛ نام همگان)

معرفی کتاب آوای اژدهایان (جلد دوم؛ نام همگان)

کتاب «نام همگان»نوشتۀ جن لیونز و ترجمۀ هادی امینی است و  انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. «نام همگان» قسمت دوم مجموعهٔ آوای اژدهایان است. عنوان جلد اول این مجموعه «ویرانگر شاهان» است.

درباره کتاب نام همگان

کیهرین پس از نبرد با جادوگری به نام گادریث، اورتانری‌ال را که ویرانگر شاهان است، به‌دست آورد و به ژورات فرار کرد. اما متوجه می‌شود که ژوراث در معرض نابودی است آن هم به‌دست اژدها. کیهرین متوجه می‌شود که هرج‌ومرج دنیا را فراگرفته است. کیهرین با زنی به نام ژانل ترانون روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند کیهرین را می‌شناسد و با همراهی برادرش کاوُن منتظر او بودند تا از او کمک بخواهند. آن‌ها برای اینکه او را متقاعد کنند تا به کمک آن‌ها بیاید ماجراهای گذشته را برای او بازگو می‌کنند و نکتهٔ جالب این است که آن اتفاقات موازی با اتفاقاتی بوده که برای کیهرین افتاده است. یعنی هر دوی آن‌ها، ژانل و کیهرین در یک‌زمان در حال رویارویی با خطرات بودند. خطراتی که در کتاب اول یعنی «ویرانگر شاهان» اتفاق افتاد و زمینه‌ساز ماجراهای این جلد است. ژانل در برزخ تائنا را می‌بیند. آنجاست که به او مأموریتی بسیار خطرناک می‌دهند. مأموریتی که ممکن است به مرگ ژانل منجر شود. او حالا باید نیزۀ مخصوص کشتن اژدها را به‌دست بیاورد.

بخش‌های مربوط به گذشته که برای متقاعدکردن کیهرین بازگو می‌کنند از زبان ژانل به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود و خبر خوب این است که اتفاقات و ماجراهایی که او روایت می‌کند به ترتیب وقوع هستند و گیج‌کننده نیست.

نام همگان، جلد دوم مجموعۀ چندجلدی «آوای اژدهایان» گسترده، پیچیده و جذاب است. خط روایی متفاوت دارد. نویسنده در این جلد به موضوعاتی مثل عدالت، تجدید حیات، هویت و روابط خانوادگی می‌پردازد. کتاب پر از تصاویر نقشه‌هایی است که نویسنده آن‌ها را بامهارت کشیده است.  

خواندن کتاب نام همگان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و دوستداران رمان‌های بی‌نهایت فانتزی، حماسی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نام همگان

«برای رسیدن به آن هم مقلد دارزین دمون، یعنی تالون، واقعاً همه کسانی را کشت که تا آن لحظه با کیهرین حرف زده بودند. کیهرین از دارزین نفرت داشت. اما دارزین ادعا کرد که کیهرین پسرش بوده و خنده‌دار این‌که پدر واقعی کیهرین هم اجازه داد دارزین این کار را بکند. بعد از آن، دارزین تلاش کرد ذهن پسرک بیچاره را به هم بریزد تا دست از سنگ اسارت بکشد و بیش از همه هم از تارویشار دلوروس و یک دختر برده که کیهرین به او علاقه داشت، استفاده کرد. فایده نداشت. کیهرین به جایی نرسید. فایده نداشت چون تالون همه‌چیز را خراب کرد که خودتان می‌دانید عادت به این کار دارد. تالون کسی بود که کیهرین را به آن کشتی بَرده رساند و در پایان می‌توانیم سپاسگزارش باشیم که اجازه داد دست برادری سیاه به کیهرین برسد. با آن‌که کیهرین دوباره به پایتخت بازگشت، این اتفاق چهار سال بعد افتاد و او با دوستانش آمد، درحالی‌که خودش توسط بهترین شمشیرزن تمام دنیا آموزش دیده بود. کارت خوب بود، تالون. اما کیهرین اراده گادریث برای شکستن قواعد تبهکاری مؤدبانه را دست‌کم گرفته بود. این جادوگر، کاخ آبی را تصرف کرد و افراد خانواده کیهرین را یکی‌یکی کشت تا کیهرین بالاخره راضی شد سنگ اسارت را بدهد. بعد از آن هم گادریث بلافاصله کیهرین را کشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱۸ صفحه

حجم

۹۴۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱۸ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان