دانلود و خرید کتاب استراتژی بازاریابی اسکات پانیوز ترجمه علی فلاح زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی بازاریابی اثر اسکات پانیوز

کتاب استراتژی بازاریابی

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی

کتاب استراتژی بازاریابی نوشتۀ اسکات پانیوز و ترجمۀ علی فلاح زاده است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را به انتشار رسانده است. این کتاب در ۱۰ فصل استراتژی‌ها و روش‌هایی کم‌هزینه برای بازاریابی ارائه می‌دهد و به کسب‌وکارها یاد می‌دهد چگونه در فضای رقابتی خود را بالا بکشند.

درباره کتاب استراتژی بازاریابی

بازاریابی به معنای یافتن یا ایجاد یک نیاز و رفع آن به بهترین شکل ممکن در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه است. اما شرایط همیشه برای انجام یک بازاریابی موفق و کامل مهیا نیست و در دنیای کسب‌وکار ریسک‌های بسیاری وجود دارد. برای موفق شدن در چنین دنیایی که هرروزه تغییر می‌کند، استفاده از روش‌های قدیمی و استراتژی‌هایی که مطابق با زمان حال نیستند به ما کمک نخواهند کرد. شرکت‌های بزرگ از آنجایی که ساختاری پیچیده‌تر دارند و نظم سازمانی بیشتری در آن‌ها موجود است، در اثر تنش‌ها و اتفاقات بازار مثل رکود، تغییر در ترندهای بازار و یا حضور کالاهای مشابه و جایگزین، چندان دچار آسیب نمی‌شوند. اما شرکت‌های کوچک و به‌خصوص کسب‌وکارهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، مانند قایقی هستند که گرفتار طوفانی سهمگین شده است، آن‌ها در صورت نداشتن ناخدایی زبردست قطعا دچار مشکل می‌شوند و مسیر خود را گم می‌کنند.

اکثر کسب‌وکارهای کوچک و به‌خصوص استارت‌آپ‌ها معمولا ویژگی‌های مشابهی دارند: دارای مدیرانی کم‌ سن‌وسال و تازه‌کار، تحصیل‌کرده، آشنا با دنیای فناوری و اینترنت و فضای مجازی. این مدیران دارای هوش هیجانی و اجتماعی بالایی هستند و حاضر به پذیرش ساختارهای قدیمی نیستند. کتاب استراتژی بازاریابی به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا با استفاده از روش‌هایی کم‌هزینه سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند و بازخوردهای بهتری از جانب مشتریان دریافت کنند. 

خواندن کتاب استراتژی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی افرادی قصد دارند کسب‌وکار موفق‌تری داشته باشند و بازخورد بهتری دریافت کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی

«هدف من نگارش یک کتاب بازاریابی نبوده است، اساسا همانند آن‌که از همان ابتدا نمی‌خواستم کارآفرین باشم. من به کالج رفتم تا رشتۀ سرامیک را دنبال کنم، بعد وقتی واقعیت تهیه و ساخت لیوان قهوه را فهمیدم، باقی زندگی‌ام صرف آن کار شد و این اولین کار مهم زندگی من بود. درحالی که سفر سه ماهه‌ای به آلاسکا داشتم، تصمیم گرفتم به عکاس روزنامه تبدیل بشوم و بعد از دو سال درس خواندن در کالج به سمت روزنامه‌نگاری رفتم. رویای کار برای نشریۀ نشنال جئوگرافیک زمانی به بخشی از واقعیت زندگی‌ام تبدیل شد. سعی کردم برنامه‌های عکاسی کالج را در کل آسیای جنوب شرقی در مکان‌هایی مانند برمه، کامبوج و هند آغاز کنم. عملکرد من به عنوان کارمند تابستانی، باعث شد تا به شغل تمام‌وقت دست یابم که شامل تهیه و ارائۀ کاتالوگ حجیم 300 صفحه‌ای در همان نشریه بود که نشنال جئوگرافیک از آن استفاده می‌کرد. در این شغل، چیزهای زیادی از بازاریابی آموختم که شامل تبلیغات فیس‌بوک و گوگل بود، فهمیدم چگونه تبلیغات کنم، کمپین اجرا کنم، و بعد آن‌ها را به کسب‌وکار تبدیل کنم. در ابتدا مدیرعامل مخالف این قضیه بود، اما ۱۰۰ دلار ابتدایی برای راه‌اندازی کمپین باعث شد تا در فروش‌های جدید به سرمایۀ چند صد دلاری برسم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان