دانلود و خرید کتاب محیط، اوتیسم، معماری داود آسیابان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محیط، اوتیسم، معماری اثر داود آسیابان

کتاب محیط، اوتیسم، معماری

معرفی کتاب محیط، اوتیسم، معماری

کتاب ‌‌محیط، اوتیسم، معماری نوشتهٔ داود آسیابان (مدرس دانشگاه آزاد اسلامی) و فرنازالسادات بهشتی است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب محیط، اوتیسم، معماری

کتاب محیط، اوتیسم، معماری کوشیده است تا نظرات کارشناسان، محققان و افراد صاحب‌نظر در زمینهٔ محیط و روان‌شناسی محیط را گردآوری کند تا بتوان به‌صورت جامع از این نظرات در طراحی فضاهای مسکونی، آموزشی و بهداشتی در راستای بهبود عملکرد فضا از بعد روانی استفاده کرد. هدف از گردآوری این اطلاعات چگونگی طراحی و ساخت فضاهای کاربردی برای افراد مبتلا به بیماری اوتیسم بوده است. این کتاب در ۴ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب محیط، اوتیسم، معماری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر و حرفهٔ معماری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب محیط، اوتیسم، معماری

«روانشناسی محیطی به مشکلات محیطی مانند تراکم و ازدحام جمعیت، آلودگی صوتی ، زندگی غیراستاندارد و پوسیدگی شهری می پردازد. سر و صدا استرس محیطی را افزایش می دهد. اگرچه مشخص شده است که کنترل و پیش بینی پذیری بزرگترین عوامل در تأثیرات استرس زا نویز هستند. زمینه، منبع و عادت نیز متغیرهای مهمی هستند. روانشناسان محیطی این نظریه را مطرح کرده اند که تراکم و ازدحام نیز می تواند تأثیر نامطلوبی بر خلق و خو داشته باشد و ممکن است باعث بیماری یا رفتار مرتبط با استرس شود. برای درک و حل مشکلات محیطی، روانشناسان محیطی معتقدند که مفاهیم و اصول باید مستقیماً از تنظیمات فیزیکی و مشکلاتی که به آنها نگاه می شود نشات بگیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان