دانلود و خرید کتاب صد سال فوتبال ایران مجتبی باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد سال فوتبال ایران اثر مجتبی باقری

کتاب صد سال فوتبال ایران

نویسنده:مجتبی باقری
انتشارات:انتشارات آنان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صد سال فوتبال ایران

کتاب صد سال فوتبال ایران (نگرشی جامعه شناختی به شکل گیری و گسترش ورزش فوتبال در ایران معاصر) نوشتهٔ دکتر مجتبی باقری است و انتشارات آنان آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب صد سال فوتبال ایران

اثر حاضر که می‌توان آن را عصارهٔ ۲٠ سال مطالعه و ریاضت مؤلف در محیط‌های آکادمیک و شاید فراتر از آن دغدغهٔ انسانی که سال‌های کودکی و جوانی‌اش را در رؤیای فوتبالیست‌شدن سپری کرد و از تجربهٔ سال‌ها توپ‌زدن در مسابقات آموزشگاهی، نوجوانان، جوانان و امیدهای کشور و همچنین رقابت‌های باشگاهی استان و شهرستان زادگاه خویش برخوردار است؛ قلمداد نمود. لذا این اثر، با عشق و امید به تمامی خردمندان متعهد و جویای کشف قانونمندی‌های حاکم بر جوامع انسانی تقدیم می‌گردد؛ با این آرزوی دیرینه که گامی هر چند کوچک در مسیر ترقی مطالعات اجتماعی ورزش در ایران عزیزمان را به ارمغان آورد. 

خواندن کتاب صد سال فوتبال ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران ورزش فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صد سال فوتبال ایران

«آغاز فوتبال در ایران به اواخر دوران قاجار برمی‌گردد. برای نخستین بار، فوتبال در مسجد سلیمان توسط کارگران انگلیسی که برای کار روی نفت ایران آمده بودند به این کشور آورده شده است . به‌مثابه بسیاری از کشورهای دیگر، انگلیسی‌ها که به دلایل گوناگون به این مرز و بوم سفر می‌کردند یا در پایتخت و سایر شهرها خاصه شهرهای جنوبی ایران اقامت داشتند، بازی فوتبال را رواج دادند. جوانان ایرانی با دیدن این بازی جذاب و دیدنی کم‌کم به فراگیری آن پرداختند که پس از چندی منجر به تشکیل تیم‌های فوتبال در محلات گردید بچه‌های تهران، حوالی سال‌های ۱۳٠٠ – ۱۲۸٠ بازی خاصی را دنبال می-کردند که چلتوب نام داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان