دانلود و خرید کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی مهرداد هوشمند،
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی اثر مهرداد هوشمند،

کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

معرفی کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی نوشتۀ مهرداد هوشمند و طیبه وخشوزی در انتشارات اندیشه احسان به چاپ رسیده است. این فرهنگ واژۀ انگلیسی - فارسی، فارسی - انگلیسی به‌منظور بهره‌برداری و استفادۀ مطلوب از متون تخصصی انگلیسی در رشته‌های علوم مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی نوشته شده است.

درباره کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی

واژه‌­نامه کتابی است که به توضیح واژه‌های یک زبان یا واژه­‌ها و اصطلاحات خاص یک رشته یا یک موضوع می‌پردازد. در واژه‌نامه معمولاً، تنها به معنای واژه‌ها اکتفا می‌شود و اطلاعات دیگری نظیر تاریخچه و ریشهٔ آن‌ها داده نمی‌شود. هرساله کتاب‌های جدیدی در رشته‌های علمی تولید می‌شوند که در آن‌ها واژه‌ها و نظریه‌های جدیدی ارائه شده است. این موضوع می‌طلبد تا برای آن‌ها معادل‌های مناسب انتخاب شود و بنابراین بررسی و تجدیدنظر در کتاب‌های فرهنگ و واژه‌نامه‌های تخصصی، ضروری است.

کتاب فرهنگ تخصصی واژگان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، انگلیسی - فارسی، فارسی - انگلیسی، در جهت استفادۀ مطلوب و بهره‌برداری علمی از کتاب‌ها، مجله‌ها و متن‌های تخصصی انگلیسی این حوزۀ علمی و رشته‌های مرتبط با آن گردآوری شده است. در تهیه و نگارش این فرهنگ تخصصی، کتاب‌ها و منابع مختلف مربوط به این رشه‌ها مطالعه و بررسی شده‌اند تا واژه‌ها و معادل‌های به‌روز و تخصصی انتخاب شوند.

اساتید، دانشجویان،‌ پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، با واژه‌ها و لغات تخصصی و معادل‌های مناسب و روزآمد این رشته آشنا شوند و توانایی‌های علمی و پژوهشی خود را در استفاده از منابع گوناگون و ترجمۀ متون علمی و تخصصی ارتقا دهند.

از انجا که برای تهیه و نگارش این فرهنگ تخصصی، کتاب‌ها و منابع مختلف این رشته‌ها و نیز سایر رشته‌های مرتبط با آن با دقت مطالعه و بررسی شده‌اند، این کتاب برای همۀ افرادی که در مراکز علمی و پژوهشی از جمله دانشگاه‌های مختلف دولتی، ‌پیام‌نور، آزاد اسلامی، علمی کاربردی، دانشگاه فرهنگیان و سایر مراکز آموزشی که به آموزش و تدریس کتاب و متون تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی مشغول هستند، قابل استفاده و سودمند خواهد بود.

خواندن کتاب فرهنگ واژگان تخصصی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به استادان، دانشجویان، پژوهشگران  و مترجمان رشته‌های مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

قیمت:
۲۰۲,۰۰۰
تومان