دانلود و خرید کتاب میلیونر شدن در جوانی مت موریس ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب میلیونر شدن در جوانی

کتاب میلیونر شدن در جوانی نوشتهٔ مت موریس نویسنده، سخنور و کارآفرین آمریکایی است. این کتاب داستان زندگی جوانی است که بی‌آنکه پیشینه مالی‌ای داشته باشد توانسته است در جوانی ثروت میلیونی به دست آورد. این کتاب با ترجمهٔ ناهید سپهرپور در انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است.

درباره کتاب میلیونر شدن در جوانی

این کتاب نه داستان طنز است و نه داستان جدی مطلق. این کتاب واقعیت زندگی مت موریس است که واقعاً از زیر صفر به رشد اقتصادی بسیار عالی در زندگی‌اش می‌رسد.

خواننده کتاب میلیونر شدن در جوانی با داستان زندگی او آشنا می‌شود. ولی این کتاب به داستان‌گویی ختم نمی‌شود و به خواننده تمرینات و راهکارهایی می‌دهد که بتواند زندگی اقتصادی آن‌ها را تکان اساسی دهد و در مسیر ثروت‌آفرینی قرار گیرد. نویسنده با سن پایین روند رشد و ثروتمند شدن خود را طی کرده است و این بدین معناست که شما هم می‌توانید در هر سنی اوج بگیرید.

دیدگاه‌های مت، حاصل سال‌ها مطالعه متمرکز، خواندن صدها کتاب و شرکت در شماری از سمینارها و سخنرانی‌هاست. وقتی مت درباره میلیون‌ها دلار و تبدیل‌شدن به یک میلیونر سخن می‌گوید، نه‌تنها دربارهٔ پول صحبت می‌کند، بلکه از همهٔ ما می‌خواهد ظرفیت نامحدودی که در وجودمان نهفته است را بشناسیم و به نتایجی فراتر از حد تصورمان دست یابیم.

مت در سنین خیلی پایین، احساس کرد باید در زندگی خود، به هدفی والاتر از کارکردن از ۹ صبح تا ۵ عصر، بیندیشد. شاید او هم زمانی که متوجه شد به لحاظ فکری نمی‌تواند تا آخر عمر برای فردی دیگر کار کند، احساسی همچون بسیاری از خوانندگان داشته است. او دیگر به این راضی نمی‌شد که فردی دیگر برای او تعیین کند که صبح‌ها چه زمان از خواب برخیزد، چه مقدار زمان برای ناهار داشته باشد و از آن مهم‌تر چقدر ارزش داشته باشد. مت با به‌کارگیری اصول این کتاب، از شرایط بی‌خانمانی و خوابیدن در اتومبیل خود، موفق به ایجاد یک کسب‌وکار میلیون دلاری شد که هم‌اکنون زندگی مردم در سرتاسر جهان را متحول می‌سازد. 

خواندن کتاب میلیونر شدن در جوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میلیونر شدن در جوانی

«خوب، ميليونر بيكار بودن به چه معناست؟ بياييد از اينجا شروع كنيم كه اين كتاب درباره چه چيزی نيست.

اين كتاب درباره ثروتمند شدن سريع و بدون تلاش نيست. شما می‌توانيد ثروتمند شويد و اين امر می‌تواند سريع‌تر از آنچه فكر می‌كنيد اتفاق بيفتد، اما اين امر معمولا يك شبه رخ نمی‌دهد.

اين كتاب نمی‌خواهد ذهن شما را با رؤياهايی از قبيل پول از آسمان می‌آيد يا با شركت در بخت‌آزمايی همين فردا ثروتمند شويد، پر كند.

تبديل شدن به يك ميليونر بيكار، مثل قدم زدن در پارك نيست. شما بايد برای رسيدن به آن تلاش كنيد، تلاشی كه می‌تواند لذت‌بخش و در مقايسه با پاداشی كه در پی دارد، چندان زياد نباشد.

در اين كتاب، پولدار شدن به قيمت كارهای تقلبی يا غيراخلاقی مطرح نيست. درحقيقت، بنا به تجربه‌ام كسانی كه در بلندمدت ثروتمند شده‌اند، انسان‌های بزرگوار و صادقی هستند. ميليونر بيكار بودن، يعنی، هر روز صبح به كسی كه در آينه می‌بينيد، عشق بورزيد.

لازم نيست ساعت‌ها تجارت كنيد تا پول درآوريد يا تا سرحد مرگ تلاش كنيد. در حقيقت، ساعت‌ها فعاليت روی كسب‌وكار، كاملا مغاير با فلسفه ميليونر بيكار است.

حال كه به‌طور خلاصه شرح دادم چه كارهايی را نبايد انجام دهيد، بگذاريد شرح دهم كه ميليونرهای بيكار حقيقتآ چه می‌كنند.

فلسفه اصلی ميليونر بيكار، بنا نهادن كسب‌وكاری است كه حتی زمانی كه شما در آن كار نمی‌كنيد، درآمد ايجاد می‌كند. شما ياد می‌گيريد، به‌جای اينكه «در» كسب‌وكار خودتان كار كنيد، «روی» كسب‌وكارتان كار كنيد، لذا «شما» می‌توانيد از اين معادله خارج شويد، بدون اينكه درآمدتان متوقف شود.

بگذاريد همزمان با نگاشتن اين كتاب، تصويری اجمالی از زندگی‌ام را به شما ارائه دهم.

همان‌طور كه پيش‌تر اشاره كردم، من كسب‌وكاری دارم كه ساليانه ميليون‌ها دلار درآمد ايجاد می‌كند. آنچه به آن اشاره نكردم، اين است كه من ۱۸ كارمند تمام‌وقت، دفتر كار زيبا در ساختمانی چند طبقه و حتی يك دفتر جانبی بزرگ مشرف به مركز دالاس دارم.

در اينجاست كه تفاوت من با يك مديرعامل معمولی معلوم می‌شود... گرچه اين دفتر فقط پنج مايل با خانه‌ام فاصله دارد، از حدود سه هفته قبل، يعنی از زمانی كه در حال نوشتن اين كتاب هستم، پايم را آنجا نگذاشته‌ام.

در حقيقت، من و همسرم به تازگی صاحب نخستين فرزندمان شده بوديم. برخلاف بسياری از صاحبان كسب‌وكار كه در اين شرايط فقط چند روزی سركار نمی‌روند (و بعد به «روند فرسايشی» ۶۰ ساعت كار در هفته بازمی‌گردند و به‌طور كامل از لذت تماشای فرآيند رشد فرزندشان محروم می‌شوند)، من هر قدر كه می‌خواهم با دختر زيبايم وقت صرف می‌كنم و درعين حال شركتم به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد.»

نظرات کاربران

میلاد
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

بعد از مطالعه تا صفحه ۴۰ فکر کردم با زندگی نامه یک انسان باهوش و موفق و پر تلاش روبرو هستم.کتاب را خریدم.اما از صفحه ۷۰ به بعد با افکار عجیب و غریب و عوام فریبانه و غیر واقعی نویسنده

- بیشتر
سیّد جواد
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

کتاب های انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی نسبت به بقیه انتشارات ها گرون تر هستش. در حالی که لزوما محتوای بهتری هم نسبت به دیگران نداره

نعمان غلامی
۱۳۹۷/۰۴/۱۶

سلام اینجور کتاب ها با نویسندگان غربی الگوهایی رو مطرح می کنن که مطابق با وضع اقتصادی و بازار خودشون هست نه واسه بازار متورم ما مثلا برایان تریسی تو بیشتر کتاب هاش میگه پس انداز کنید حتی کم این حرفش

- بیشتر
neda
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

من فقط سه یا چهار صفحه از کتاب را خوندم، نگارش کتاب خوب بود و جذبم کرد. اما نوشته بود بدبخت بودم و بیچاره و مقروض، دانشگاه را ول کردم با ته حسابم رفتم بانک وام گرفتم و دفتر کار اجاره کردم. شاید

- بیشتر
Real Estate
۱۳۹۶/۰۵/۲۷

کتاب خیلی خوبی هست و ارزش خوندن رو حتما داره.قسمتی از اون در باره بازاریابی شبکه ای هست که شاید در ایران خیلی کاربردی نباشد.اما ایده های بازاریابی اون به خصوص راهنمایی هایی که راجع به روش های بازاریابی اینترنتی

- بیشتر
Hadi Ziaee
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

اگرچه در این کتاب نویسنده از سختیهای خودش گفته ولی از نظر فرهنگ کاری که توصیفش میکنه در مردم ایران صدق نمیکنه

فروغ
۱۳۹۸/۰۷/۰۸

به نظر من خیلی کاربردی بود، یه جاهاییش برای من تکراری و خسته کننده بود چون اطلاعات قبلی در موردشون داشتم ولی در کل خیلی خوب بود .. مخصوصا این که گفته بود افکار ناخودآگاهمون باعث می شه ما به

- بیشتر
Mohammad Tayyeb
۱۳۹۸/۰۱/۱۷

من از نیمه دوم کتاب خیلی لذت بردم. خوندنش رو پیشنهاد میکنم.

A S
۱۳۹۶/۰۸/۱۲

کتاب خوبی بود و ارزش خوندن رو داره.البته برای من مقداری تکراری بود ولی همین تکرار هم برام خیلی خوب بود.دوستانی که علاقه به کسب و کار های اینترنتی دارند می توانند از این کتاب استفاده کنند.در کل برای نظر

- بیشتر
KĂTĔRE
۱۳۹۶/۰۵/۱۹

خیلی خوبه🌹🌹🌹🌹

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲)
لطفآ اين روش را با قانون جذب يكسان تلقی نكنيد، قانونی كه می‌گويد:«تنها كاری كه بايد بكنيد، اين است كه به آنچه می‌خواهيد، بينديشيد و آن به سمت شما خواهد آمد.» اين كمی ساده‌انگارانه به‌نظر می‌رسد. بگذاريد صراحت داشته باشيم، هيچ چيز قرار نيست به سمت شما بيايد. اين شما هستيد كه بايد برويد و آن را به‌دست آوريد. شما بايد در بسياری از زمينه‌ها به سختی تلاش كنيد. شما بايد با شور و حرارت رؤياهای‌تان را دنبال كنيد. بنابراين، من به‌هيچ وجه نمی‌گويم:«سخت تلاش نكنيد.» در حقيقت، من عكس آن را می‌گويم. من می‌گويم شما بايد با هر ميزان توان و امكانی كه داريد، به دنبال هر آنچه در زندگی می‌خواهيد، برويد.
Roya
بالاترين پاداش تلاش، اين نيست كه چه چيزی به‌دست می‌آوريم، بلكه اين است كه به چه كسی تبديل می‌شويم.
ــسیّدحجّتـــ
«اوج فساد انسان، وقتی است كه هدفی ندارد.»
ــسیّدحجّتـــ
ويژگی كه شما را از سايرين متمايز خواهد ساخت، اين است كه همچنين از شما می‌خواهم از حالا به بعد، برای شكست‌های‌تان هم جشن بگيريد. واضح‌تر بگويم، بايد برای شكست‌های‌تان به منزله موفقيت‌های‌تان جشن بگيريد.
Mr Bhg
مراقب افكارتان باشيد، آن‌ها تبديل به سخنان شما خواهند شد. مراقب سخنان‌تان باشيد، آن‌ها تبديل به اعمال شما خواهند شد. مراقب اعمال‌تان باشيد، آن‌ها تبديل به عادات شما خواهند شد. مراقب عادات خود باشيد، آن‌ها تبديل به شخصيت شما خواهند شد. مراقب شخصيت خود باشيد زيرا تبديل به سرنوشت‌تان خواهد شد.
Roya
همه ما خودساخته‌ايم. اما تنها افراد موفق به آن اعتراف خواهند كرد.
ــسیّدحجّتـــ
تا به حال در جايی بوده‌ايد كه احساسی منفی به بدنتان بدهد و بخواهيد همان زمان از آنجا خارج شويد؟
ــسیّدحجّتـــ
در شرايط كنونی اقتصاد جهانی برنامه‌ريزی برای انجام هر كسب‌وكاری هشياری خاص خود را می‌طلبد. عواملی مانند نرخ رشد اقتصادی
نوشیکا😉
آنچه شما را به يك ميليونر بيكار تبديل خواهد كرد، آغاز كسب‌وكاری با معيارهای زير است.       انجام كاری كه دوستش داريد.       آغاز كسب‌وكاری در هر كجا كه می‌خواهيد زندگی كنيد.       آغاز كسب‌وكاری كه می‌تواند به‌طور خودكار اداره شود.       آغاز كسب‌وكاری كه می‌توانيد بدون حضور فيزيكی آن را مديريت كنيد.
Mr Bhg
آن زوج مسن، چيزی را آرزو كرده بودند كه در حقيقت هيچ تفاوتی در زندگی آن‌ها ايجاد نكرده بو
HosseiniLife

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۸۴۰
تومان