دانلود و خرید کتاب فالو تام بیگ ال شرایتر ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فالو

«فالو: نحوه‌ی فالوی پراسپکت‌ها در بازاریابی شبکه‌ای» نوشته‌ی تام بیگ ال شرایتر، کارآفرین و بازاریاب شبکه‌ای و کیت بیگ ال شرایتر است. شرایدر بیش‌ از ۴۰ سال تجربه‌ی بازاریابی شبکه‌ای دارد. او به عنوان نویسنده‌ی کتاب‌های آموزشی «اَل بزرگ» که در اواخر دهه ۷۰ میلادی به چاپ رسیدند در بیش از ۸۰ کشور دنیا در مورد استفاده از کلمات و عبارت‌های دقیق برای بازکردن ذهن پراسپکت‌ها و گرفتن جواب «بله» سخنرانی‌های زیادی کرده است.

دغدغه‌ی او ایده‌های بازاریابی، تبلیغات بازاریابی و نحوه‌ی صحبت کردن با ضمیر ناخودآگاه به شیوه‌ی ساده و عملی است. او همیشه به دنبال بررسی‌های موردی از تبلیغات بازاریابی فوق‌العاده‌ای می‌گردد که درس‌های مفیدی به ما می‌دهند. تام نویسنده و سخنران محبوبی در رویدادهای منطقه‌ای و گردهمایی‌های شرکت‌ها است.

این کتاب در صدد آن است که نشان دهد چگونه فرد در بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند چشم‌اندازهای خود را دنبال کند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

خوب اگر زمان‌بندی موضوع مهم در زندگی پراسپکت ما باشد، فالو یعنی در زمان مناسب در کنار پراسپکت باشیم. رسیدن به این شرایط دلیل خوبی برای گرم نگه‌داشتن روابط با پراسپکت‌ها است. شما می‌خواهید وقتی زمان مناسب برای پراسپکت می‌رسد او از روی مهر و محبت و با علاقه به شما فکر کند.

اما چه دلایل دیگری برای فالو کردن پراسپکت‌ها وجود دارد؟ وقتی مجبور می‌شویم به دلیل نداشتن پرزنت خوب یا مهارت‌های ارتباطی ناکافی فالو کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

می‌افتد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه