دانلود و خرید کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید اثر فرشید نادری نژاد

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

معرفی کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم از مجموعهٔ مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است.

درباره کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

با وجود این همه زمان و هزینه‌ای که برای مدل‌های موهای مختلف، برق انداختن و واکس زدن کفش، خرید کت و شلوارهای جدید می‌کنیم و تلاشی که برای بهتر جلوه دادن شخصیت‌مان داریم، هنوز هم نمی‌دانیم که چرا برخی از افراد در زندگی موفق می‌شوند و برخی دیگر به موفقیتی که مد نظر دارند دست پیدا نمی‌کنند. پس کلید آن چیست؟ آیا این کتاب در فهمیدن این مسئله کمکی خواهد کرد؟

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید به شما کمک می‌کند سلاحی بسازید تا بتوانید توسط آن این دشمن نفرت‌انگیز را نابود کنید و این کار با تخصص پیدا کردن در مهارت‌های ارتباطی صورت می‌گیرد، در واقع چیزی که تا به حال حتی فکر نمی‌کردید وجود داشته باشد. و البته، این کتاب به شما کمک می‌کند تا از گفتن و انجام دادن چیزهای احمقانه کوچکی که باعث دور شدن افراد از شما، از دست دادن موقعیت‌های شغلی احتمالی، دوستی و یا عشق می‌شوند، اجتناب کنید.

همچنین یاد می‌گیرید که چگونه به افراد هدیه‌ای خارق العاده بدهید، هدیهٔ اعتماد به نفس. این چیزی است که متاسفانه افراد در هنگام ارتباط با دیگران به ندرت به آن فکر می‌کنند و آن را در نظر نمی‌گیرند.

اما شما چگونه باید این کار را انجام دهید؟

همه چیز با پیش‌بینی احساسی امکان‌پذیر می‌شود!

خواندن کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید اطرافیان خودتان را تحت تاثیر قرار دهید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

«هیچ کسی مخالف این نیست که مردم با دیدن فردی برای اولین بار در اولین لحظه، نسبت به او نظری خواهند داشت. اما من مخالف این هستم که برخی افراد می‌گویند: "شما بعد از اولین لحظه دیدار با شخصی، شانس دومی ندارید تا بر روی او تاثیری مثبت بگذارید." اما اعتقاد دارم که اگر به خوبی دست ندهید، قطعا فرصت بعدی وجود نخواهد داشت تا این تاثیر مثبت را بر روی افراد بگذارید. چون بد دست دادن، مثل این می‌ماند که فریاد می‌زنید: "با من فورا قطع ارتباط کن."

ویل لیپتون، مدیر عامل سابق شرکتی بسیار موفق در گرینویچ، به من گفت که یکبار در شرایط سختی قرار گرفته بوده، او می‌بایستی که بین دو نفر واجد شرایط، یکی از آن‌ها را برای ارتقای شغلی انتخاب می‌کرد. زمانی که از او پرسیدم در نهایت کدام را انتخاب کردی، او گفت: "اونی که بهتر دست می‌داد."

امروزه، اکثر مردم روشن فکر، می‌دانند که نباید انگشتان طرف مقابل‌شان را خرد کنند، نباید مثل ماهی مرده دست بدهند، نباید فقط انگشتان را بگیرند، نباید بگیرند و سریع ول کنند و نباید منتظر باشند که کسی دستان‌شان را ببوسد. در چند سال گذشته، هیچ دست دادنی، خاص جلوه نمی‌کرد، تا ماه گذشته که برای من اتفاقی افتاد.

ماه گذشته، بعد از اینکه در کانادا برای مدیران شرکت جنرال موتورز سخنرانی داشتم، مدیر عامل و مدیر اجرایی‌شان با من دست دادند.

وو، چقدر عالی دست می‌دی آقای الیاس!

او بسیار دوستانه و محکم دست داد و بین ما ارتباط و حسی بسیار مثبت ایجاد شد، حسی که خیلی وقت بود آن را نداشتم. من نتوانستم بفهمم که دست دادن او چطور چنین قدرتی داشت. من در سخنرانی‌ام در مورد اهمیت دست دادن صحبت کرده بودم و آن را پر رنگ شمرده بودم، بنابراین مشکلی در تعریف کردن از او نداشتم و در این کار راحت بودم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۸۰
۱۰,۰۹۰
۵۰%
تومان