دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه زهرا یعقوبیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ زهرا یعقوبیان است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها اثری خواندنی در حوزۀ موفقیت و خودسازی است. رابین شارما در این کتاب، ضمن نقل داستانی آموزنده، اصول موفقیت فردی را به دقت توضیح داده و در این بین، دستورالعمل جامع خود برای ساختن زندگی‌ای درخشان را ارائه نموده است؛ دستورالعملی که نخستین فرمانِ آن از این قرار است: تحت هر شرایطی، سحرخیز باش!...

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5 AM Club) از رابین شارما (Robin Sharma)، یکی از آموزنده‌ترین و در عین حال، سرگرم‌کننده‌ترین آثار حوزه‌ٔ موفقیت و توسعه‌ٔ فردی است. در این کتاب مخاطب داستانی خواهید بود که هدف از روایتِ آن، ارائه‌ٔ آموزه‌هایی ساده اما مهم و حیاتی بوده که هیچ فردی در مسیر نیل به کامیابی در حیطه‌های کاری و شخصی زندگی خود، از توجه بدان‌ها بی‌نیاز نیست. این داستان حول محور سه شخصیت عجیب و غریب می‌گردد: پیرمردی ثروتمند و متمول که زاهدانه در خیابان‌ها گذرانِ زندگی می‌کند! مردی هنرمند که ابداً از جریان زندگی خود رضایت ندارد؛ و بالاخره، زنی کارآفرین که مسیر شغلی خویش را سرشار از ناهمواری‌های دشوار می‌یابد. اغلب صفحات کتاب به شرح گفت‌وگوی این سه کاراکتر دوست‌داشتنی با یکدیگر اختصاص یافته است؛ گفت‌وگوهایی خواندنی که در بطن خود، حاویِ آموزه‌های کلیدیِ رابین شارما در باب راه‌های دستیابی به موفقیت فردی‌اند.

اغلب مخاطبینی که هنوز کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها را مطالعه نکرده‌اند، احتمالاً با توجه به عنوان این اثر، خیال می‌کنند که در این کتاب فقط از مزایای سحرخیزی سخن گفته شده است. اما در واقع، چنین تصوری چندان دقیق نیست؛ چرا که بخش اعظمی از مطالب خواندنی این اثر را نادیده می‌انگارد. البته که در این کتاب به وفور در باب اهمیت سحرخیزی در کیفیت زندگی فرد بحث شده است؛ اما علاوه بر این موضوع، به طیف وسیعی از مباحث دیگر نیز پرداخته شده است؛ مباحثی که جملگی، ارتباطی مستقیم با سعادت و کامروایی آدمی دارند

با مطالعه‌ٔ کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها خواهید آموخت که چهار ساحت گوناگون، یا به تعبیر نویسنده‌ٔ اثر، «چهار امپراتوری درون»، زندگی آدمی را سامان می‌دهند: ذهن، قلب، سلامتی و روح. شارما به شما می‌گوید که برای اداره‌ٔ هر یک از این چهار امپراتوری درونی، باید تدابیری خاص و منحصربه‌فرد اتخاد کنید و به عبارتی، به طور توأمان و به میزانی یکسان، به نیازهای برآمده از هر یک از این قلمروها توجه کنید. به عقیده‌ٔ رابین شارما، آنچه افراد موفق را از اشخاص بازنده متمایز می‌کند، توجه به همین مطلبِ بیان‌شده است.

درباره رابین شارما

رابین شارما (متولد سال ۱۹۶۵) نویسندۀ هندی‌الاصلِ آثار حوزه‌ٔ روان‌شناسی و مثبت‌اندیشی است. شارما در کانادا متولد شده و در رشته‌ٔ حقوق تحصیل نموده است. وی از بیست و پنج سالگی به‌طور جدی مشغول نوشتن شد و پس از به انتشار رساندن کتابی با عنوان «راهبی که فراری‌اش را فروخت»، به عنوان چهره‌ای مطرح در ادبیات موفقیت، زبانزد خاص و عام گشت.

رابین شارما در کنار کار نویسندگی، در کسوت مشاور و سخنران نیز فعالیت‌هایی درخور و قابل توجه داشته و در همین راستا، با شرکت‌های بزرگی چون نایکی، مایکروسافت، آی‌. بی‌. ام و فدرال اکسپرس، همکاری نموده است.

از میان مشهورترین کتاب‌های رابین شارما، می‌توان به عناوینی چون «باشگاه پنج صبحی‌ها» و «مانیفست قهرمان هر روزه» اشاره کرد.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در زندگی هر روز موفق‌تر از دیروز باشید این کتاب را حتما بخوانید.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان