دانلود و خرید کتاب پس از تو جوجو مویز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس از تو اثر جوجو مویز

کتاب پس از تو

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پس از تو

چاپ پنجم کتاب پس از تو نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. انتشارات آتیسا این رمان عاشقانهٔ انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پس از تو

کتاب پس از تو که ادامهٔ کتاب پرفروش «من پیش از تو» است، از رمان‌های عاشقانه و پرفروش نیویورک‌تایمز بوده است. این رمان دربارهٔ «لوئیزا کلارک» است؛ دختری ۲۶ساله و از طبقهٔ کارگر جامعه که همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند. جوجو مویز کتاب «پس از تو» را هم با یک حادثه آغاز می‌کند؛ حادثه‌ای که قصهٔ کتاب بر آن سوار است. رمان «پس از تو» به ۱۸ ماه پس از مرگ «ویل» بازمی‌گردد. این بار با «لوئیزا» در وضعیتی روبه‌رو می‌شویم که از طرفی با غم از‌ دست‌دادن ویل و از‌ طرف دیگر با عذاب‌وجدان ناشی از کمک به او برای پایان‌دادن به حیاتش دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. روحیه و زندگی او بسیار آشفته و پریشان است. لوئیزا دچار افسردگی شده است؛ حال آنکه ماه‌ها قبل به ویل قول داده بود همهٔ تلاش خود را بکند تا زندگی هیجان‌انگیز و شیرینی را تجربه کند. حالا هیچ فعالیت خاصی انجام نمی‌دهد. او پس از مرگ ویل به لندن آمده و در آپارتمانی زندگی می‌کند که با پول ویل خریده است. لوئیزا در کافهٔ فرودگاه مشغول به کار است، مدام درگیر خاطرات ویل است و در ذهنش با او گفت‌و‌گو می‌کند. این رمان به‌همین‌صورت پیش می‌رود تا اینکه اتفاق عجیبی در زندگی لوئیزا رخ می‌دهد؛ اتفاقی که زندگی او را به حاشیه می‌برد. درون‌مایهٔ این رمان عبارت از توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم‌انگیز و از‌ دست‌دادن‌ها است.

این کتاب نخستین‌بار در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در بریتانیا چاپ شد. جوجو مویز دربارهٔ این کتاب گفته است که قصد نداشته ادامه‌ای بر ماجراهای داستان «من پیش از تو» بنویسد، اما کار بر روی یک متن سینمایی و خواندن حجم انبوهی از توئیت‌ها و ایمیل‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده او را متوجه این موضوع کرد که این مسئله تبدیل به سؤال روزانهٔ اغلب مخاطبان شده است؛ اینکه «لو» (لوئیزا به‌عنوان شخصیت رمان نخست) پس از آن ماجراها با زندگی خودش چه کرد؛ پس رمان پس از تو نیز نوشته شد. رمان حاضر در ۳۰ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب پس از تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: باران پناه دهنده (۲۰۰۲)، میوه خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوه یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک و تنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشنده ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب پس از تو

«با وجود تمام سرزنش‌های ترینا به من، در طول هفته‌های گذشته که به خانه برگشته بودم، پیشرفت‌هایی هم داشتم. دیگر از عصا استفاده نمی‌کردم که با در دست گرفتنش احساس می‌کردم پیرزنی هشتاد، نود ساله هستم و معمولاً هر جا می‌رفتم، هنگام بازگشت آن را جا می‌گذاشتم. اغلب صبح‌ها همان طور که مادر می‌خواست، پدربزرگ را به پارک میبردم و کمی قدم می‌زدیم. دکتر به او دستور داده بود که هر روز پیاده‌روی کند، اما یک بار که مادر دنبال پدربزرگ رفت، او را دید که به فروشگاهی سر چهار راه رفته و مشتی تنقلات خریده و در حالی که آن‌ها را می‌خورد، به آرامی به خانه برمی‌گردد.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

hengameh75
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

معمولی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان