دانلود و خرید کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن! الكساندرا رینورث
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن! اثر الكساندرا رینورث

کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن!

معرفی کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن!

کتاب الکترونیکی راهنمای دختران خوب برای رک بودن؛ هنر گفتن آنچه می‌خواهید و به دست آوردن زندگی‌ای که لیاقتش را دارید نوشتهٔ الکساندرا رینورث و ترجمه شده توسط گروه مترجمان ۳۶۰ درجه و انتشارات ۳۶۰ درجه آن را منتشر کرده است. این کتاب بر قاطع بودن در ارتباط با افراد، در حوزه روانشناسی تأکید دارد.

درباره کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن

گاهی رفتار طلبکارانه، ظاهر افسرده یا ناله کردن افراد شما را به غلط می‌اندازد و فکر می‌کنید که اتفاقی برای آنها افتاده است و درصدد کمک به آنها برمی‌آیید و حتی به آنها کمک می‌کنید تا مشکلشان رفع شود.

در این موارد شما خواسته خودتان را در نظر نمی‌گیرید و همیشه نگران اظهار‌نظر دیگران هستید. به یک مهمانی تحمیلی می‌روید یا در گروه‌های مسخره واتس‌اپی عضو می‌شوید که با روحیات شما سازگار نیست در این موارد باید قاطعانه رفتار کنید تا کسی اراده‌اش را به شما تحمیل نکند.

این افراد برای پیشبرد کار خود از احساسات شما سوء استفاده کنند. در این مواقع به جای اینکه کسی را واسطه قرار دهید یا دائما زجر بکشید برای قطع این رابطه باید قاطعانه و محکم رفتار کنید. کاری که به نظر خودتان درست است را انجام دهید تا از شر قوانین کوچک، تحمیل گرایانه و محدود کننده دیگران خلاص شوید، بدون اینکه ذره‌ای ملاحظه کنید که آیا آن فرد از این به بعد شما را دوست خواهد داشت یا نه؟

با این تصمیم‌های قاطع شما زمان بیشتر و استرس کمتری خواهید داشت، از دست خودتان هم کفری نخواهید شد و همچنان همه شما را دوست خواهند داشت.

شما بچه‌ها را طوری تربیت می‌کنید که مؤدب و با ملاحظه باشند، این ها چیزهای خوبی هستند ولی باعث می‌شود که آنها در دوران بلوغ احساس ناامنی و سردرگمی داشته باشند و تأیید دیگران برای‌شان اهمیت زیادی داشته باشد. این موضوع برای زنان مشقت بیشتری دارد، چون نقش گیج کننده زن هم به آن اضافه می‌شود. برای دخترها این بحران بیشتر حول محور ظاهری نمود پیدا می‌‌کند.

این کتاب می‌گوید برای شادتر زیستن باید نگرانی مداوم در مورد بهتر بودن خود را متوقف کنید.

نویسنده می‌گوید که شما مسئول خوشحال کردن همه افراد اطراف خود نیستید و لزومی ندارد برای راحتی دیگران همیشه خودتان را به زحمت بیاندازید. گاهی اوقات لازم است با گفتن یک «نه» از به دردسر انداختن خودتان جلوگیری کنید. هنر گفتن آنچه می‌خواهید و به‌دست‌آوردن زندگی‌ای که لیاقتش را دارید.

فرض کنید همه‌ چیزهایی که تصمیم گرفته‌اید دیگر به آنها اهمیت ندهید، چه مسائل مربوط به زندگی شخصی خودتان، و چه موارد دیگری که با تمام توان به سمت شما می‌تازند، بهترین کار ممکن این است که شما درست یک لحظه قبل از اینکه به شما برسند، با خونسردی تمام یک قدم به کنار بردارید و اجازه دهید که مثل برق از کنار شما رد شوند و بروند.

برخی از فصل‌های کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن:

مقدمه

خود شما

اندام مانکنی

ظاهر کلی

رشد فردی ....

خواندن کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کسانی که به روان‌شناسی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در ارتباط با افراد با قاطعیت رفتار کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای دختران خوب برای رک بودن

«اُلی یکی از دوستان دوران کودکی من بوده که الان یک تاجر بسیار موفق است، او آدم بسیار قد بلند و فوق‌العاده‌ای است و هیچ وقت کاری را که نخواهد انجام نمی‌دهد. دیگر لازم به ذکر نیست که اُلی در هیچ گروه واتس‌اپی عضو نیست و فقط اگر احساس کند در مهمانی کریسمس بچه‌های اداره به او خوش می‌گذرد، دعوتشان را می‌پذیرد. ولی با این وجود یک رئیس محبوب است، کلی دوست و رفیق دارد و خانواده‌ی شگفت‌انگیزی هم تشکیل داده است.

با اینکه او آدم خیلی خوبی است، برای اثاث کشی به کسی کمک نمی‌کند. یا وقتی شعر مورد علاقه‌تان را که برایش جذاب نیست می‌خوانید برای‌تان کف نمی‌زند. حتی اگر خیلی با ذوق و سوق این کار را کرده باشید.

ولی هبچکدام  از این‌ها ایرادی ندارد، چون اُلی همین است و همه هم از او خوشسان می‌آید.

وقتی کسی در اداره از من می‌اهد که نگاهی به پرونده‌ای که زیر دستش است بیندازم، من می گویم "آره حتما بررسبشمی‌کنم، بده بیاد" و دفیفا به همین خاطر است که همیشه برای کارهای خودم وقت کم می‌آورم، استرس می‌گیرم و بعد از دست خودم کفری می‌شوم.

ولی وقتی کسی از اُلی می خواهد که یک نگاه سریع به چیزی بیندازد او می‌گوید "نوچ" و واقعا هم آن کار را نمی‌کند. در نتیجه زمان بیشتری دارد، استرس کمتری می‌کشد، از دست خودش کفری نمی‌شود و هم‌چنان همه دوستش دارند چون پسر فوقالعاده‌ای است.

الگوبرداری از اُلی در مسیر یادگرفتن اینکه به همه چیز اهمیت ندهم، به من کمک بزرگی کرده است: در موقعیت‌هایی که نمی‌دانم کار درست چیست، فقط به این فکر می‌کنم که اگر اُلی به جای من بود چه واکنشی نشان می‌داد. جوری که انگار که واقعاً خودش با دو متر قد کنار من ایستاده و می‌گوید: "عزیزم تو تحت هیچ شرایطی نباید زیر بار این کار بری."

کسب را می‌شناسید که اخلاقش مثل اُلی باشد؟ اگر می‌شناسید تصور کنید که در این جور موقعیت‌ها کنار شما ایستاده و راهنمایی‌تان می‌کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۹۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان