دانلود و خرید کتاب در منظوم (جلد دوم) قادر فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در منظوم (جلد دوم) اثر قادر فاضلی

کتاب در منظوم (جلد دوم)

نویسنده:قادر فاضلی
انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در منظوم (جلد دوم)

کتاب در منظوم (جلد دوم) به‌قلم قادر فاضلی را نشر مهاجر منتشر کرده است. این کتاب، دربردارندهٔ ترجمهٔ منتثور و تفسیر منظوم قرآن کریم است.

درباره کتاب در منظوم (جلد دوم)

قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت دو یادگار گران‌بهای پیامبر (ص) هستند که چراغ هدایت و مایهٔ روشنی و نور امیدند و راه بر جویندگان حقیقت و معرفت می‌نمایند. پس لازم است تا جایگاه قرآن به نحوی شایسته‌تر پاس داشته شده و تدبر در سیره‌وسنت ائمهٔ هدی علیهم‌السلام با جدیت و دقت‌نظر بیشتری صورت گیرد. یکی از راه‌های دستیابی ساده‌تر به مفاهیم قرآن، مطالعهٔ کتب تفسیر قرآن است. کتاب پیش رو، در ادامهٔ جلد نخست و در اقدامی خلاقانه در کنار ترجمهٔ منثور و رایج آیات قرآن به تفسیر منظوم آیات پرداخته و ازاین‌طریق لذت انس با قرآن و تدبر در مفاهیم روایات را افزایش داده است. 

خواندن کتاب در منظوم (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به درک و شناخت مفاهیم قرآن، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های معارف و قرآن و حدیث و تمامی دوستداران کلام وحی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب در منظوم (جلد دوم)

«متن سوره آل عمران جزء چهارم

كُلُّ الطَّعَامِ كَانَ حِلا لِبَنِي إِسْرَائِيلَ إِلَّا مَا حَرَّمَ إِسْرَائِيلَ عَلَى نَفْسِهِ مِن قَبْلِ أَنْ تُنَزَّلَ التَّوْرَسَةَ قُلْ فَأْتُوا بِالتَّوْرَسَةَ ، فَاتْلُوهَا إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ مِن بَعْدِ ذَلِكَ فَأُوْلَبِكَ هُمُ الظَّلِمُونَ قُلْ صَدَقَ اللَّهُ فَاتَّبِعُوا مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنْ الْمُشْرِكِينَ إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَكًا وَهُدًى لِلعَلَمِينَ فِيهِ ايَتٌ بَيِّنَتْ مَقَامُ إِبْرَاهِيمَ وَمَ دَخَلَهُ كَانَ آمِناً وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَا اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلًا وَمَا كَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَ العَالَمِينَ قُلْ يَسْأَهْلَ الْكِتَبِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِشَايَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ شَهِيدٌ عَلَى مَا تَعْمَلُونَ قُلْ يَأَهْلَ الْكِتَبِ لِمَ تَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّهِ مَنْ ءَامَ تَبْغُونَهَا عِوَجًا وَأَنْتُمْ شُهَدَاءُ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ يَأَيُّهَا الَّذِي ءَامَنُوا إِنْ تُطِيعُوا فَرِيقاً مِ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابِ يَرُدُّوكُمْ بَعْدَ إِيمَنْكُمْ كَافِرِي

همهٔ خوراکی‌ها برای بنی‌اسرائیل حلال بود جز آنچه بنی‌اسرائیل قبل از نزول تورات برخودشان حرام کرده بودند. پس هر آنکه بعد از آن بر الله دروغ ببندد یقیناً از ستمگران خواهد بود. بگو خدا راست گفته است. از این رو از آیین ابراهیم حنیف (حق‌گرا) پیروی کنید که از مشرکان نبود. یقیناً نخستین خانهٔ مبارکی که برای هدایت جهانیان می‌باشد فقط همان است که در مکه خودشان حرام کرده بودند. بگو تورات را بیاورید و تلاوت کنید اگر راست می‌گویید. برای مردم بنا نهاده شده است. در آن خانه نشانهٔ روشن الهی و مقام ابراهیم است. هر که داخل آن شود در امان می‌باشد و بر عهدهٔ مردم است که حج خانهٔ خدا را برای الله به جا آورند. البته کسی که به استطاعت رسیده باشد و هر که کفر ورزد قطعاً بداند که الله از جهانیان بی‌نیاز است. بگو ای اهل کتاب چرا به آیات الله کفر می‌ورزید و حال‌آن‌که الله بر آنچه می‌کنید گواه است؟ بگو ای اهل کتاب چرا راه الهی را بر آن که ایمان آورده است می‌بندید؟ و می‌خواهید آن راه را کج نمایید در حالی که خودتان گواهید که چه می‌کنید یقیناً الله از آن‌چه می‌کنید غافل نیست. ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر از عده‌ای از اهل کتاب پیروی کنید، شما را پس از ایمانتان به سوی کفر باز می‌گردانند.»



سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)
الهه کولایی (طبرستانی)
راهنمای بیوگاز
لیلا یوسفی
الدرر الفقهیة فی شرح اللمعة الدمشقیة (الجزء السابع)
ماجد کاظمی (دباغ)
سیب صبور
معصومه یزدانی
ساعتی با ما نشین
اسری حکمتی
کتاب شناسی آثار فارسی چاپ شده در شبه قاره (هند، پاکستان، بنگلادش)؛ جلد چهارم
عارف نوشاهی
ساختار حیات
آمی وب
چطوری بسازم؟
هوانگ پی شو
یک جای خوب، یک خواب خوب!
سمانه قاسمی
سلام همسایه ۳
کارلی آنه‌وست
پاییز
کارل اوه کناوسگارد
آمادگی آزمون دکتری داده کاوی
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
پرسش‌ها و پاسخ‌های برگزیده
حمیدرضا شاکرین
ماجراهای موشی (جلد دوم)
کتایون آذرپی
خادم گلدسته ها
لیلا خیامی
جسیکا و دوستان
فاطمه (متینا) سادات طباطبایی
بیمه، مهریه، نفقه و اجرت‌المثل
اکرم اکبری
درمان های روانشناختی در بیماری سرطان
سیده معصومه بابلمراد
پشتیبانی تصمیم گیری در توسعه محصول
مارسین رلیچ
پرسش های چهارگزینه ای جامعه شناسی ۱ رشته انسانی (پایه دهم)
حبیبه صالح نژاد
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۵ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان