دانلود و خرید کتاب پله پله تا اوج زیگ زیگلار ترجمه مهناز فاتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار

کتاب پله پله تا اوج

معرفی کتاب پله پله تا اوج

کتاب «پله پله تا اوج» نوشتۀ زیگ زیگلار و ترجمۀ مهناز فاتحی است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب پله پله تا اوج

نویسندۀ کتاب پله‌پله تا اوج هدفش را در عنوان فرعی کاملاً واضح بیان کرده است: از مراحل ارائه شده در این کتاب برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. همان‌طور که زیگلار در این بخش صریح بوده است، در ادامه هم حقایق را رک و راست به خواننده می‌گوید تا در هر شرایط روحی و فکری‌ که قرار دارد از مسیر موفقیت منحرف نشود. او مثل یک انسان خردمند اما صمیمی با خواننده‌اش صحبت می‌کند و می‌داند که دمغ بودن و احساس ناخوشی آدم‌ها را متوقف می‌کند بنابراین برای برگرداندن افکار مثبت پیشنهاداتی دارد.

او دست روی مسائلی می‌گذارد که تقریباً اکثر افراد با آن‌ها درگیر هستند. برای مثال اولین مسئله‌ای که در کتاب به آن اشاره می‌کند موضوع احساس حقارت است. این حقیقت که نود درصد مردم جهان احساس حقارت یا خودکم‌بینی دارند، خبر خوبی برای خواننده است چون به خودش این فرصت را می‌دهد که نترسد و جلو برود. بسیاری از مسائلی ازاین‌دست شاید کم‌اهمیت جلوه کند و آدم‌ها تصور کنند که درموردش می‌دانند اما می‌تواند جلوی سرحالی برای پیمودن مسیر موفقیت را بگیرد و این همان چیزی است که زیگلار به دنبالش است. در زمانۀ پیچیده و پرتشویش بهترین راه برای دوری از ناخوشی‌ها، سرحال بودن است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب پله‌پله تا اوج این است که بعد از هر بحثی که به‌تفصیل در موردش توضیح می‌دهد گام عملی هم برای خواننده ارائه می‌کند و تمرینات به‌گونه‌ای است که می‌تواند مطلب و تمرین را برای خود شخصی‌سازی کند. زیگلار پیوسته تأکید دارد که خواننده کتاب را هر صبح و هر شب به دست بگیرد و بخواند و بعد از اتمام دوباره آن را تکرار کند. فهرست مطالب کتاب عبارت است از: «پیشگفتار مؤلف»، «نگرش»، «انتخاب»، «جرئت»، «هدف‌ها»، «چگونه»، «عشق»، «پشتکار». 

خواندن کتاب پله‌ پله تا اوج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های روان‌شناسی، خودیاری، موفقیت و توسعۀ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زیگ زیگلار

زیگ زیگلار، نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور که نام اصلی‌اش هیلاری هینتون زیگلار است در ۶ نوامبر ۱۹۲۶ در کافی کانتی، آلابامای آمریکا متولد شد. او دهمین فرزند از خانوادۀ ۱۴نفره است و در ۶سالگی پدرش را از دست داد. او در جنگ جهانی دوم سرباز نیروی دریایی بود و بعد از جنگ به دانشگاه کارولینای جنوبی رفت و هم‌زمان فروشندگی را هم به‌عنوان شغل انتخاب کر که بسیار در آن موفق بود. زیگلار کتاب‌های متعددی همچون «در اوج می‌بینم»، «الفبای موفقیت»، «الفبای بازاریابی شبکه‌ای»، «کلیدهای فروش»، «رازهایی برای جذب مشتریان جدید» و «بر فراز قله» را تألیف کرد. سخنرانی‌های او الهام‌بخش میلیون‌ها نفر و حتی رهبران بزرگ ملت‌ها بود. کتاب‌های او را سنگ بنای ادبیات انگیزشی می‌دانند. زیگ زیگلار در سال ۲۰۱۲ درگذشت.

بخشی از کتاب پله پله تا اوج

«اگر نحوۀ برخورد با انتقاد را بدانید، هرگز آن را مشکل محسوب نخواهید کرد. وینستون چرچیل جملاتی را از آبراهام لینکلن بر دیوار اتاق خود نصب کرده بود، با این مضمون که «من تلاش خود را می‌کنم و به راه خود ادامه می‌دهم. اگر نتیجه دلخواه از کارم گرفتم، انتقاد و حرف دیگران بر من بی‌تأثیر است و اگر کارم اشتباه باشد، سوگندِ ده فرشته آسمانی مبنی بر صحت آن، نمی‌تواند آن را اصلاح کند.» از چرچیل در طول زندگی‌اش بارها انتقاد کردند و آبراهام لینکلن را نیز در عصر خود انتقاد کردند؛ همان گونه که بسیاری از مردم در عصر حاضر انتقاد می‌شوند. دل شیر می‌خواهد که آدم در زیر حملات انتقاد، راه خود را در پیش بگیرد. به خاطر بسپارید که تمام آبهای جهان نمی‌تواند قایق شما را غرق کند، مگر آنکه به داخل آن راه یابد. با آنها به ستیز برخیزید. از کار خود مطمئن باشید و از اعتقادات خود دفاع کنید. در این صورت به اوج خواهید رسید!»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۱۹۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان