دانلود و خرید کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند هالی هزلت استیونز ترجمه محمدرضا کرامتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند اثر هالی هزلت  استیونز

کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند

معرفی کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند

کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند نوشته دکتر هالی هزلت استیونز، به این موضوع می‌پردازد که زنان چگونه باید نگرانی و اضطراب را مدیریت کنند تا به روابط، کار و تفریح‌شان لطمه‌ای نزند.

 درباره کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند

زنان بیش از مردان مستعد نگرانی و اضطراب‌اند. با این‌که عوامل انکارناپذیری نظیر عوامل زیستی، اجتماعی و روان‌شناختی وجود دارند که از قبل برای واکنش اضطرابی شدیدتر در زنان زمینه‌سازی می‌کنند، اما چنانچه نگرانی و اضطراب برای شما به مثابه‌ی یک مشکل است، می‌توانید بر آن غلبه کنید. شیوه‌های ساده و مؤثری که  هالی هزلت استیونز، در این کتاب بیان می‌کند، به افراد بسیاری کمک کرده است. این شیوه‌ها مورد تأیید پژوهش‌‌گران علمی نیز بوده است. 

با بهره گیری از راهکارهای مطرح‌شده در این کتاب بر نگرانی‌های‌ بی‌مورد غلبه می‌کنید و به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابید.

خواندن کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زنان و دخترانی که فکر می کنند راجع به مسائل روزمره و مشکلات و چالش های زندگی شان نگرانی‌های بیش‌ازحد دارند می توانند از راهکارهای این کتاب استفاده کنند.

بخشی از کتاب زنانی که بسیار نگران‌اند

 نگرانی مسأله‌ی شایعی است. هر فردی که با مسأله‌ای جدی روبه‌رو می‌شود، یا زمانی که از راه حل‌های خود درباره‌ی مسأله‌ای مطمئن نیست، گاهی دچار نگرانی می‌شود. اگر این نگرانی تداوم یابد و به جای حل مسأله، موجب پریشانی‌های بیشتری شود، تبدیل به مشکل می‌شود. اما درباره‌ی اضطراب چطور؟ آیا احساس ذهن از تهدیدهای ممکن همیشه مضر است؟ با این‌که عجیب به نظر می‌رسد، اما باید گفت که گاهی قدری اضطراب، بسیار مفید خواهد بود. در عمل، کمی‌اضطراب به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر فکر کنید و همواره گوش به زنگ باشید. تصور کنید که چقدر عجیب خواهد بود اگر یک مصاحبه یا اولین روز کاری خود را بدون کوچک‌ترین هیجان و انگیزشی بگذرانید. سعی کنید زمان‌هایی را در زندگی خود به یاد آورید که وجود اندکی اضطراب به‌راستی به نفعتان بوده است. فقط زمانی که بیش از حد به اضطراب دچار شوید، برای شما مخرب خواهد بود. در این صورت، افکار و احساسات اضطرابی نه فقط ذهن شما را منحرف می‌کند، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز از بین می‌برد. آثار جانبی اضطراب مانع از آن می‌شود که توانایی خود را به بهترین نحو به کار گیرید.

اما باید بدانید که خود اضطراب مضر نیست. اضطراب واکنش طبیعی به زمانی است که ذهن شما خطری را پیش‌بینی می‌کند. از آن‌جا که هدف اضطراب آگاه ساختن شما نسبت به خطر است، ممکن است تصور کنید هر وقت دچار اضطراب می‌شوید، بی‌تردید مشکلی پیش آمده است. گرچه ممکن است گاهی به‌درستی در شرایط خطر باشید، اما ذهن شما اغلب در همان وهله‌ی اول برای تشخیص خطر به اشتباه می‌افتد. شاید تهدید آینده نامشخص یا غیرمحتمل باشد، یا شاید تهدیدی جدی به حساب نیاید. در چنین مواقعی حتی اگر این تهدیدها فقط در ذهن شما ایجاد شود، آن را خطر واقعی می‌پندارید و این‌گونه اضطراب خود را توجیه می‌کنید.

چه عاملی موجب اضطراب می‌شود؟

چگونه می‌فهمید کی مضطرب هستید؟ شاید هنگامی است که متوجه حس مبهمی می‌شوید که از یک اتفاق احتمالی بد خبر می‌دهد یا شاید زمانی که خود را غرق ناراحتی می‌بینید. در حقیقت، اضطراب ترکیبی از چند مؤلفه یا بخش‌هایی است که با یکدیگر تجربیات کلی را می‌سازند. از این رو، اولین گام برای درک اضطراب، شکستن آن به بخش‌های مجزاست. این کار به شما امکان بررسی دقیق هر بخش را می‌دهد. در لحظه‌ای که نگرانی شما آغاز می‌شود، تعدادی از عوامل بازدارنده در ذهن و جسم شما به کار می‌افتند. این عوامل به‌صورت ناخودآگاه و خودکار یکدیگر را تقویت می‌کنند. چهار عنصر اصلی اضطراب عبارت‌اند از: افکار، احساسات انتزاعی، حواس جسمانی و رفتار...




‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات
علی اکبر حسن زاده
پنج اصل خوشبختی چیست؟
جیمز آرتور ری
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد سوم): از با هم بودن لذت ببرید
علی اکبر حسن زاده
از لوس کردن شوهرتان دست بردارید
جان ‌ب. آردن
کلیدهای شناخت و رفتار با دختر‌ها
نانسی ال اسنایدرمن
راهنمای کامل تربیت کودک
الیزابت پنتلی
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
برای روابط بهتر کاری نکنید!
آرییل کین
قانون نالیدن ممنوع
جان گوردون
کودک، آرامش و راحتی: ۱۰۰ روش ساده و کاربردی برای والدین
ایزابل گامب دراگو
روابط سالم
هنری کلاود
صورتت را بشور دختر جان
ریچل هالیس
زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق
لوئیز ال. هی
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
رازهای زنان متأهل خوشبخت
اسکات هالتزمن
۳۰ سالگی
ال‍ن‌ ج‍ک‍س‍ون‌

نظرات کاربران

sadeghi
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

درابتدا باید بگویم منظور از نگرانی در این کتاب همان اضطرابی است که همه ما چه زن وچه مرد هنگام انجام دادن کارهایی مثل سخنرانی و...با اون روبه هستیم،پس این کتاب صرفا برای زنان نیست،نکته ی بعدی اینکه دراین کتاب

- بیشتر
Dexter
۱۳۹۶/۰۶/۱۹

واقعا عالیه...۵ ستاره کمشه مشکل عمده ی زنان جهان و کشور ما رو داره می گه طبق مطالعات علمی ( نه مثل بعضی کتابا که نویسنده فقط افکار و نظرات خودش رو بیان کرده) ، همراه با راه حل. ترجمه واقعا عالیه خوندن

- بیشتر
somayeh
۱۳۹۸/۰۷/۰۲

خیلی خوبه ،عمل کردن به تکنیک هاش به مقدار زیاد استرس رو کاهش میده.

Hdd Expert
۱۳۹۸/۰۴/۰۸

اصلا خوب نیست خوندنش وقت تلف کردنه

ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

حوصله سر بر بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
از خود بپرسید: آیا درباره‌ی مسائل کوچک نگران می‌شوید؟ مثل دیر رسیدن به یک قرار ملاقات، کارهای خانه، تعمیرات کوچک خانه یا خودرو. آیا نگرانی شما اغلب منجر به شکست، احساس بیهودگی و‌ بی‌کفایتی می‌شود؟ آیا هنگام نگرانی با علایم دیگر اضطراب از قبیل دل درد، گرفتگی عضلات، تحریک پذیری و یا اختلالات خواب مواجه می‌شوید؟ آیا ممکن است نگرانی شما باعث شود کارهایتان را به تعویق اندازید و از انجام دادن آن‌ها طفره روید؟
sadeghi
اضطراب اغلب فرد را گوش به زنگ نگاه می‌دارد. یعنی فرد برای یافتن منبع تهدید، به جزییات کوچک توجه بسیار دارد.
علاقه مند کتاب
با این‌که عجیب به نظر می‌رسد، اما باید گفت که گاهی قدری اضطراب، بسیار مفید خواهد بود. در عمل، کمی‌اضطراب به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر فکر کنید و همواره گوش به زنگ باشید. تصور کنید که چقدر عجیب خواهد بود اگر یک مصاحبه یا اولین روز کاری خود را بدون کوچک‌ترین هیجان و انگیزشی بگذرانید. سعی کنید زمان‌هایی را در زندگی خود به یاد آورید که وجود اندکی اضطراب به‌راستی به نفعتان بوده است. فقط زمانی که بیش از حد به اضطراب دچار شوید، برای شما مخرب خواهد بود.
sadeghi
نگرانی همان ذهن شماست که به آینده می‌اندیشد تا تهدیدهای ممکن را پیش‌بینی کند. اما اضطراب واکنش جسم شما به پیش‌بینی‌های شما از تهدیدات آینده است
sadeghi
افرادی که از تجربه‌های موفق بسیاری لذت برده‌اند و بر زندگی خود مدیریت دارند، ممکن است نسبت به سایر افراد از اضطراب آسیب کمتری ببینند.
کتاب 1984
خودِ اضطراب می‌تواند افراد را برای پریشانی و اضطراب آسیب‌پذیر‌تر سازد. به‌ویژه زمانی که پیش‌بینی‌ناپذیر و خارج از کنترل احساس شود.
علاقه مند کتاب
زنان بیش از مردان به ابراز احساسات چهره‌ای واکنش نشان می‌دهند. حساسیت بالای زنان به این امر، موجب می‌شود بیش از مردان ترسیدن را یاد بگیرند؛ زیرا تماشای فردی که از یک موقعیت می‌ترسد، خود روش متداولی برای یادگیری ترس است. پژوهش‌ها نشان می‌دهند که زنان بیش از مردان نگران می‌شوند، به فکر فرو می‌روند و درباره‌ی مسائل می‌اندیشند
ka'mya'b
اضطراب اغلب منجر به افسردگی می‌شود و از آن‌جا که میزان اضطراب در زنان بالاتر است، احتمال افسردگی آن‌ها بیش از مردان است.
علاقه مند کتاب
در مواقع نگرانی، از خود بپرسید آیا می‌توانید کار مشخص و درستی را در آن لحظه انجام دهید تا موقعیت را کنترل کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت وجود مسأله‌ای مشخص و تحت کنترل، از حالت نگرانی خود را به حالت حل مسأله سوق دهید
ZR
دختران در ابتدای دو سالگی بیش از پسران از همه چیز منع می‌شدند و در نتیجه، حالات عاطفی بیشتری از خود بروز می‌دادند. این همان سنی است که جامعه‌پذیری (یعنی یادگیری کودک از دیگران درباره‌ی نحوه‌ی رفتار در محیط کودکی خود) نخستین بار برای آن‌ها مطرح می‌شود.
ka'mya'b

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان