دانلود و خرید کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام الکس کامبل ترجمه آیدین غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام اثر الکس کامبل

کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام

معرفی کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام

کتاب «مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام» نوشتۀ الکس کامبل، ترجمۀ آیدین غلامی و ویراستۀ رایحه کریمی نوری است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب معرفی و بررسی مدیریت پروژۀ چابک است.

درباره کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام

در جهان امروز که همه چیز در حال تغییر و پیشرفت است، کسب‌وکارهای مختلف هم باید خود را با شرایط همراه کنند تا از رقیبان خود عقب نمانند و در مواقع بروز مشکل هم به‌سرعت خود را بهبود بدهند تا کارها طبق برنامه پیش برود. اگرچه افراد در یک سازمان با یکدیگر تفاوت دارند،‌ باید در یک تیم و سازمان به‌عنوان یک واحد منسجم کار و عمل کنند. این‌جاست که مدیریت پروژه معنا پیدا می‌کند. زمانی که سازمان متوجه می‌شود برخی از فرایندها و روش‌ها سنتی هستند و دیگر مناسب و قابل‌اجرا نخواهند بود، استفاده از روش‌های جدید مدیریت پروژه ضرورت پیدا می‌کند. یکی از روش‌های مدیریت پروژۀ جدید روش و تکنیک چابک اسکرام است. 

کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام به معرفی و بررسی مدیریت پروژۀ چابک می‌پردازد و برای خوانندگان تشریح می‌کند که چگونه روش اسکرام به مدیریت پروژه کمک می‌کند. این کتاب راهنمای خوبی برای علاقه‌مندان به حوزۀ مدیریت پروژه و مدیران است و به آن ها کمک می کند تا با مفاهیم ضروری آشنا شوند، شناخت بیشتری از این حوزه به دست بیاورند، روش‌های مدیریت پروژه را درک کنند و همچنین از تفاوت‌های ظریف مدیریت پروژه چابک با اسکرام آگاهی کافی پیدا کنند. بعد از مرحلۀ معرفی و آشنایی، الکس کمبل تلاش کرده است تا روش اسکرام را توضیح دهد به‌طوری‌که مدیران جوان این حوزه بتوانند از آن بهرۀ کافی ببرند.

کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام ۱۴ فصل دارد. عناویل فصل‌ها عبارت است از: «فصل اول: درک مدیریت پروژه»، «فصل دوم: قدم‌گذاشتن به دنیای چابک»، «فصل سوم: شروع کار با چابک»، «فصل چهارم: شناخت روش اسکرام»، «فصل پنجم: جنبه‌های مختلف استفاده از اسکرام»، «فصل ششم: نحوۀ بهبود گردش کار»، «فصل هفتم: شروع کار با اسکرام»، «فصل هشتم: چگونه بهره‌وری خود را افزایش دهیم»، «فصل نهم: ایجاد و مدیریت یک تیم فوق‌العاده»، «فصل دهم: مهارت‌های مختلف برای همۀ مدیران پروژۀ چابک»، «فصل یازدهم: اشتباهاتی که باید حین استفاده از اسکرام از آ نها اجتناب کنید»، «فصل دوازدهم: ارتباط بهتر برای تیم های چابک»، «فصل سیزدهم: سازمان‌دهی تیم خود را بهبود بخشید»، «فصل چهاردهم: ابزارهای چابک و اسکرام برای بهبود بهره وری تیم شما»، «فصل پانزدهم: اشتباهات مدیریت پروژه و نکاتی برای اجتناب از آن‌ها»، و «نتیجه‌گیری».

خواندن کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و فعالان حوزۀ کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت پروژه های چابک با روش اسکرام

«هر سازمانی مدیران پروژه خاص خود را دارد. با این حال، این مفهوم تا اواخر دهۀ ۱۹۸۰ خیلی رسمیت نیافته بود. مایکروسافت در این مدت روي یک پروژه نسبتاً جاه‌طلبانه‌ای کار می‌کرد؛ اما تیم آن‌ها به دلیل مسائل و چالش‌های مختلف نتوانست این کار را انجام دهد. مشکل اولیۀ آن‌ها این بود که تیم‌های زیادي درگیر آن کار بودند و برقراري ارتباط و هماهنگی با یکدیگر براي آن‌ها دشوار بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۱۰۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان