دانلود و خرید کتاب تمرکز حواس کم نایت ترجمه سیدمحمدتقی میرقاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تمرکز حواس

کتاب تمرکز حواس نوشتهٔ کم نایت و ترجمهٔ سیدمحمدتقی میرقاسمی است. انتشارات هورمزد این کتاب را در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است؛ کتابی در باب حفظ دقت و تمرکز بسیار بالا برای مدت پنج ساعت یا حتی بیشتر.

درباره کتاب تمرکز حواس

کتاب تمرکز حواس (Concentration) که چهار بخش و ۳۰ فصل دارد، درمورد پرورش این مهارت مهم زندگی به‌ویژه در این عصر و زمان است. با مطالعهٔ این کتاب، مطالب بسیاری درمورد خودتان خواهید آموخت؛ به‌ویژه دلیل انجام کارها و مهم‌تر از آن، علت ناتوانی در انجام کارها را. این کتاب به آموزش تمرکز حواس، ابزارهای «در آن واحد»، عوامل حواس پرتی و... پرداخته است. کم نایت در کتاب «تمرکز حواس» به راهکارهایی پرداخته است که ذهن انسان را برای تمرکز بر یک کار و حذف حواس‌پرتی‌ها تربیت می‌کند. گفته شده است که این اثر برای دو سال متوالی به‌عنوان بهترین کتاب سایت آمازون (Amazon) با موضوع تمرکز انتخاب شده است.

خواندن کتاب تمرکز حواس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب حفظ دقت و تمرکز بسیار بالا برای مدت پنج ساعت یا حتی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تمرکز حواس

«فصل بیست و هشتم: سبک زندگی

به آخرین بخش از کتاب رسیدیم. تا بدین‌جا مطالب بسیاری درمورد کارکردهای درونی ذهن و جسم آموختید و بدون شک، مطلب بسیار عمیق‌تر از آن چیزی‌ست که ما تصور می‌کنیم. این سؤالات که چرا شما کاری را انجام می‌دهید یا کاری را انجام نمی‌دهید؛ یا اینکه چرا شما فارغ از تنبلی و بی‌انگیزگی، قادر به اتمام کارها نیستید، علت‌های ریشه‌ای دارد. از لحاظ فنی، حتی خود تنبلی هم انگیزه‌های پیچیده‌ای دارد!

اکنون که شما بینش عمیق‌تری نسبت به سیستم‌های تأثیرگذار درون بدن خود پیدا کرده‌اید، بهتر است روش‌های مراقبت و پشتیبانی از این سیستم‌ها را بررسی کنیم. همهٔ سیستم‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری و پشتیبانی دارند و تحت شرایط خاص، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، مصرف روغن اشتباه، روغن ناکافی، بنزین کیفیت پایین یا حتی بنزین کثیف در یک خودرو، صرف‌نظر از ویژگی‌های فنی، تعداد سیلندرها یا دور موتور، باعث کاهش شدید عملکرد آن خودرو می‌شود. همین امر درمورد کارکشیدن بیش از حد از خودرو با ساعت‌ها رانندگی پیوسته یا رانندگی در جاده‌ها، شرایط محیطی یا جوی نامناسب نیز صدق می‌کند. حتی اگر خودروی شما بسیار پیشرفته و مجلل هم باشد، کاهش عملکرد را تجربه خواهید کرد.

سیستم‌های ذهنی و جسمی ما نیز همین وضعیت را تجربه می‌کنند. شاید شما شخص باهوش یا حواس‌جمعی نباشید (البته تا الان)، اما با مراقبت و نگهداری صحیح از سیستم‌های درونی خود، می‌توانید عملکردی فراتر از عملکرد افراد بااستعداد داشته باشید. از طرف دیگر، ممکن است شما فرد بااستعداد و باهوشی باشید، اما با مراقبت‌نکردن از خود، عملکردی به‌مراتب پایین‌تر از سطح توان خود داشته باشید یا احتمالاً اصلاً نتوانید کاری از پیش ببرید!

در این بخش، نحوهٔ مراقبت و نگهداری از سیستم‌های ذهنی و جسمی خود برای دستیابی به بهترین عملکرد را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. این بخش به سه عرصهٔ مهم عملکرد می‌پردازد؛ که شامل سبک زندگی، برنامهٔ روزانه و فضای داخلی‌ست. این فصل با بحث درمورد سبک زندگی آغاز می‌شود و به اجزای اصلی زندگی (خواب، خوراک و فعالیت جسمی) می‌پردازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۴۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۳۹,۵۰۰
۵۰%
تومان