دانلود و خرید کتاب شاهرخ خان آنوپاما چوپرا ترجمه سعید بهمن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهرخ خان اثر آنوپاما چوپرا

کتاب شاهرخ خان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شاهرخ خان

کتاب شاهرخ خان نوشتهٔ آنوپاما چوپرا و ترجمهٔ سعید بهمن است. انتشارات سیب سرخ این کتاب را منتشر کرده است؛ درمورد پادشاه بالیوود و دنیای فریبندهٔ سینمای هند.

درباره کتاب شاهرخ خان

کتاب شاهرخ خان شما را با یک چهرهٔ هندوستان جدید و پر زرق‌وبرق آشنا می‌کند. «شاهرخ‌خان» را الههٔ روزگار مدرن دانسته‌اند؛ کسی که در هندوستان، تصویرش در کنار تصاویر الهه‌های مذهبی به فروش می‌رسد و زیارتگاه‌هایی به نام او برپا شده است. برای هندوستانی‌ها و غیرهندوستانی‌های عاشق سینما، شاهرخ‌خانْ ستاره‌ای بزرگ‌تر از تام کروز و برد پیت، ستاره‌های آمریکایی است. طی ۱۵ سال و با بیش از ۵۰ فیلم، شاهرخ همانند غولی بزرگ، بالیوود را در چنگ خود گرفته است. او بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم هندی است که سال‌ها در سینمای هند کار کرده است. در رسانه‌ها با نام‌های «پادشاه بالیوود» و «شاه‌خان» از او یاد می‌شود. او در بیش از ۹۰ فیلم ظاهر شده و جوایز متعددی از جمله ۱۴ جایزهٔ فیلم فیر را به دست آورده است. به او نشان Padma Shri از طرف دولت هند و همچنین نشان Ordre des Arts et des Lettres و Legion of Honor توسط دولت فرانسه اعطا شده است. شاهرخ‌خان پیروان قابل‌توجهی در آسیا و مهاجران هندی در سراسر جهان دارد. از نظر تعداد مخاطب و درآمد، از او به‌عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های سینما در جهان یاد شده است. بسیاری از فیلم‌های او هویت ملی هند و ارتباطات با جوامع دیاسپورا یا تفاوت‌ها و نارضایتی‌های جنسیتی، نژادی، اجتماعی و مذهبی را مضمون می‌کنند. کتاب شاهرخ خان نوشتهٔ آنوپاما چوپرا به این شخصیت پرداخته است.

خواندن کتاب شاهرخ خان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد «شاهرخ‌خان» و بالیوود پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنوپاما چوپرا

آنوپاما چوپرا نویسنده، روزنامه‌نگار، منتقد فیلم و کارگردان هندی جشنوارهٔ فیلم بمبئی MAMI بوده؛ همچنین بنیانگذار و ویراستار پلتفرم دیجیتال Film Companion بوده است که نگاهی به سینما دارد. او چندین کتاب درمورد سینمای هند نوشته و منتقد فیلم برای NDTV، India Today و همچنین Hindustan Times بوده است. آنوپاما چوپرا میزبان نمایش هفتگی بررسی فیلم The Front Row With Anupama Chopra در Star World بود. او در سال ۲۰۰۰ میلادی، جایزهٔ فیلم ملی بهترین کتاب سینما را برای اولین کتابش «شولای: ساخت یک کلاسیک» دریافت کرد. کتاب «شاهرخ خان» یکی دیگر از آثار مکتوب او است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰۶,۴۰۰
تومان