دانلود و خرید کتاب روان شناسی اینترنت یایر آمیچای هامبورگر ترجمه نرگس شفاف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی اینترنت اثر یایر آمیچای هامبورگر

کتاب روان شناسی اینترنت

معرفی کتاب روان شناسی اینترنت

کتاب روان شناسی اینترنت نوشتهٔ یایر آمیچای هامبورگر و ترجمهٔ نرگس شفاف است. انتشارات کتابستان معرفت این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی هشت فصل که به روان‌شناسی افراد در فضای اینترنت پرداخته است.

درباره کتاب روان شناسی اینترنت

یایر آمیچای هامبورگر کتاب روان شناسی اینترنت را در هشت فصل نگاشته که عنوان آن‌ها عبارت است از «ما آنلاین‌ها چه کسانی هستیم»، «آیا شخصیت ما بر رفتار آنلاینمان تأثیر می‌گذارد»، «آیا عشق واقعی از طریق اینترنت به‌دست می‌آید»، «خشونت در اینترنت»، «جوانان و اینترنت؛ ورود به جنگلی مه آلود»، «گروه ها و رهبران»، «چگونه می‌توانیم از اینترنت برای ایجاد دنیایی بهتر استفاده کنیم» و «چگونه در این جنگل دیجیتال، راه خود را به درستی پیدا کنیم». نویسنده در اثر حاضر به روان‌شناسی فضای اینترنت پرداخته است. روابط عاطفی و خشونت از جمله موارد بررسی نویسنده در این اثر هستند. نویسنده همچنین به پرسش «چه چیزی موجب می‌شود محیط آنلاین (برخط) منحصربه‌فرد باشد؟» پاسخ داده است. او برای درک بهتر ماهیت قدرت خلق یک فضای روان‌شناسی در اینترنت هفت مؤلفه «احساس ناشناس بودن»، «کنترل سطح در معرض دید دیگران بودن»، «کنترل ارتباطات»، «سهولت دستیابی به افراد همفکر»، «در دسترس بودن در هر زمان و مکانی»، «احساس برابری» و «لذت وبگردی به‌عنوان سرگرمی» را در نظر گرفته است.

خواندن کتاب روان شناسی اینترنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزه‌های روان‌شناسی عمومی و اینترنت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روان شناسی اینترنت

«افراد با خودشان فکر می‌کنند که آیا به‌عنوان یک داوطلب، اگر صرفاً زمان محدودی در اختیار داشته باشند، چیزی برای ارائه کردن دارند؟ آن‌ها می‌پرسند: چگونه یک نفر می‌تواند کار متفاوت مهمی دربارهٔ بسیاری از مشکلات جهان انجام دهد و آیا داوطلب شدن آنلاین واقعاً باارزش است؟ بهترین پاسخ به این سؤال متفکرانه این است که انعطاف‌پذیری که به هر فرد از طریق اینترنت داده می‌شود، به همه این امکان را می‌دهد تا برای پروژهٔ دلخواه خود، در هر ظرفیتی که مناسب آن‌ها باشد، داوطلب شوند. انعطاف‌پذیری فرد با مزایای ابزارهای اینترنتی ترکیب می‌شود تا بتوانیم فرصتی برای انجام دادن کارهای خیر به‌دست بیاوریم. همچنین افراد تصمیم می‌گیرند تا پروژه‌های آنلاین خودشان را شروع کنند. داوطلب شدن آنلاین به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا بین نیازها و توانایی‌هایشان و توانایی‌های مرتبط با یک پروژه، بهترین ارتباط را برقرار کنند. بیشتر ما دانش و مهارت‌هایی داریم که می‌تواند در تسهیل کارها به ما کمک کند. برای مثال تصور کنید شما در دانشگاه، روان‌شناسی سازمانی می‌خوانید. افراد بسیاری در سراسر دنیا می‌توانند از دانش شما بهره ببرند، مثل افرادی که می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند پویایی فردی‌شان را در یک سازمان سیاسی بهبود بخشند. مهم نیست چه مهارتی دارید ـ آیا دانش لوله‌کشی دارید یا سازماندهی بودجه یک خانواده؟ آیا زبان اسپانیایی شما روان است یا زبان سواحیلی؟۵۶، آیا می‌توانید ژاکت پشمی ببافید؟ قطعاً دانش شما برای کسی، در جایی از دنیا، ارزشمند است. در اینجا چند مثال کوتاه از راه‌هایی ذکر شده‌اند که می‌توانید به‌صورت آنلاین، به افراد کمک کنید:

- ایجاد یک محیط یادگیری آنلاین: بسیاری از افراد دانش و مهارت‌های موردنیاز برای راه‌اندازی سایت تدریس و یاددهی را دارند. سایتی را درنظر بگیرید که به افراد برای تقویت مهارت صحبت کردن یا نوشتن به انگلیسی کمک می‌کند. بسیاری از افراد در سراسر دنیا نیاز دارند که در زبان انگلیسی مهارت پیدا کنند یا زبان انگلیسی‌شان خوب شود، چون کلیدی است برای یادگیری دانش باارزش و پیدا کردن شغلی بهتر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان