دانلود و خرید کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی رضا اقلیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی اثر رضا اقلیدی

کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی

نویسنده:رضا اقلیدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۱.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی

کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی، راهنمایی است ارزشمند که رضا اقلیدی برای مخاطبان و علاقه‌مندان حوزهٔ ارزهای دیجیتال نگاشته. نشر عطران نیز عهده‌دار چاپ و نشر این اثر بوده است.

درباره کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی

امروزه کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، به شغل دوم یا حتی اول بسیاری از افراد در سراسر دنیا بدل شده. بااین‌حال، موفقیت در ارزهای دیجیتال نیز مانند هر حوزهٔ دیگری مستلزم یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های خاصی است. کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی، بخش گسترده‌ای از این تکنیک‌ها و استراتژی‌ها را به شما می‌آموزد.

توجه داشته باشید که با وجود گسترش ارزها و بازارهای مالی دیجیتال میان ایرانیان، منابع مکتوب فراوانی در این زمینه به زبان فارسی وجود ندارد و کتابی که پیش رویتان قرار گرفته، از معدود آثار خواندنی این حوزه به شمار می‌آید. بخش عمده‌ای از مطالب این کتاب به آموزش مفاهیم اساسی و آشناسازی مخاطبان با واژگان کلیدی بازارهای مالی اختصاص پیدا کرده. بنابراین، اگر آشنایی چندانی با مفاهیم اصلی ترید کردن ندارید، اصلاْ نگران نباشید. رضا اقلیدی هر آن‌چه را که باید بدانید، به شما می‌آموزد.

نویسنده همچنین در تلاش بوده تا نحوهٔ پیش‌بینی کردن آیندهٔ بازارهای مالی را به شما بیاموزد. با استفاده از ترفندهای ارائه‌شده در این اثر، قادر خواهید بود تا با آنالیز بازار مورد نظرتان، از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. گفتنی است تمرکز مطالب این کتاب بیشتر بر بازار معاملاتی NTD بوده و پیچ‌و‌خم‌های آن را برای شما شرح می‌دهد.

سادگی زبان و قلم نویسنده از مشخصه‌های بازر این اثر محسوب می‌شود.

کتاب استراتژی معاملاتی NTD و بررسی نکاتی پیرامون ترید کردن در بازارهای مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما هم می‌خواهید با ورود به بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال و آموختن ترفندهای موفقیت در این حوزه، به درآمد قابل‌توجهی برسید، خواندن کتاب حاضر را به شما توصیه می‌کنیم.

بخشی از کتاب

«دکتر بیـل ویلیـامز بنیـانگـذار این نوع تریـد در کتـب ســـه گـانـه اش نوعی از ترید و یک اسـتراتژی غنی را معرفی می کند که مشـروط به اینکه حقیقتا و عمیق درک شود، می تواند کاملا نگاه یک فرد را به بازار تغییر دهد، این تغییر نگرش ها باعث بهینه کردن زیر سـاخت های حقیقی بازار می شـود و می تواند به بهتر ترید کردن کمک شایانی کند. NTDمخفف Dimensions Trading New اســت، ســیســتم معاملاتی NTD نیز از این کتاب بیرون آورده شــده اســت، این کتاب نوشــته آقای ویلیامز در سال ١٩٩٨ است. هر روش ترید منسـجم و قدرتمند باید بتواند پاسـخ های دقیقی به چند سـوال بدهد تا بتوان با دانسـتن این پاسـخ ها، یک اسـتراتژی منسـجم و منظم را بطور دقیق و خودکار و بدور از احسـاسـات شـخصـی سـاخت و به معامله پرداخت. سوالاتی که باید سیستم معاملاتی شما به آن جواب دهد. کـدام رمز ارز از بـازار ارزهـای دیجیتـال (cryptocurrency (و یـا کـدام از سهام های بازار مالی بورس و ... برای روش تحلیلی شما مناسب است. بعـد از اینکـه مورد شـــمـاره یـک را انجـام دادیـد، بـایـد بررســـی کنیـد کـه آیـا پتانسیل ترید وجود دارد یا خیر. »

نظرات کاربران

کاربر 7979445
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

کتاب فقط اشاره ای به ntdداره وکلا در سطح خیلی پایین و نامربوط نوشته شده .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۶۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان