دانلود و خرید کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس) مری تینگ ترجمه آرزو محمودیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس) اثر مری تینگ

کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس)

معرفی کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس)

کتاب «ایسان (جلد دوم؛ هلیکس)» نوشتۀ مری تینگ و ترجمۀ آرزو محمودیان است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. هلیکس جلد دوم مجموعۀ هیجان‌انگیز ایسان است.

درباره کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس)

در هلیکس، جلد دوم مجموعۀ ایسان رازهای بیشتری آشکار می‌شود که هم آوا، شخصیت اصلی رمان را غافلگیر می‌کند و هم خوانندگان را. اتفاقات طوری پیش می‌رود که خواننده نتواند کتاب را زمین می‌گذارد. جلد دوم کتاب ایسان از زاویه‌دید رِت روایت می‌شود و نسبت به کتاب شبکۀ بین‌المللی قاتلان عاشقانه‌تر است. داستان با خداحافظی غم‌انگیز آوا با رِت و یک مأموریت جدید آغاز می‌شود. آوا اطلاعات عجیب و مهمی به دست می‌آورد و متوجه می‌شود که سازمان ایسان آن چیزی نبود که فکرش را می‌کرد و حالا برای این سازمان یک تهدید خطرناک به‌حساب می‌آید.

 درباره ایسان

مجموعۀ ایسان در جهانی اتفاق می‌افتد که شکل دیگری دارد و دگرگون شده است. طبق پیش‌بینی‌های دانشمندان، به دلیل برخورد شهاب‌سنگ‌ها، زمین از بین رفته است و فقط یک سری سرزمین‌ها باقی‌مانده و تعدادی از انسان‌ها زنده مانده‌اند. آوا، شخصیت ‌محوری رمان، یکی از همین بازماندگان است. این مجموعۀ علمی تخیلی و دیستوپیایی در دنیایی تخیلی رخ می‌دهد. جلد اول از زبان آوا و به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود و جلد دوم را شخصیت رِت روایت می‌کند. آوا دختری ۱۷ساله، باهوش و منحصربه‌فرد است و به عضویت ایسان یک سازمان مخفی درآمده که دختران را به قاتل تبدیل می‌کند و داروهایی به آن‌ها تزریق می‌کند که حواس و توانایی‌شان را تقویت می‌کند. با واردکردن سِرُم هِلیکس. بی. ۷۷ به رگ‌های آوا، او می‌تواند نقشهٔ هر جایی را که در آن قرار می‌گرفت ببیند، به این صورت که یک تصویر هولوگرامی جلوی چشمانش قرار می‌گرفت که فقط خودش قادر به دیدن آن بود. او درگیر اتفاقاتی می‌شود که خودش هم از آن بی‌خبر است و خواننده به همراه او اتفاقات را تجربه می‌کند. هر بخش از کتاب به‌گونه‌ای آغاز می‌شود و پیش می‌رود که خواننده نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

خواندن کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های علمی تخیلی، دوستداران ادبیات دیستوپیایی و همچنین نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایسان (جلد دوم؛ هلیکس)

«خوشبختانه مبادله در مکان پُر رفت‌وآمدی که مملو از شهروندان بی‌گناه و ازهمه‌جابی‌خبر است، احتمال حملهٔ ایسان را کاهش می‌داد. حداقل تا آن لحظه که به مشکلی برنخورده بودیم. دختر بلوند با شوکری که به نشانهٔ تهدید پشت اوزی گرفته و او را تا نقطه‌ای که آوا ایستاده بود همراهی کرد. صبر کردم تا آدم‌کش‌ها و نگهبانان ایسان همراه آوا آنجا را ترک کنند. سپس آرام و بدون جلب‌توجه تا آنجایی که می‌شد به اوزی نزدیک شدم و پشت یکی دیگر از مجسمه‌ها پناه گرفتم. آن‌قدری به اوزی نزدیک بودم که صدای همدیگر را بشنویم. اوزی ساکت و بی‌حرکت در جایش ایستاده بود و من پشت مجسمه انتظار فرصت مناسب را می‌کشیدم. بی‌اختیار دستم را روی مجسمه گذاشتم. ناگهان با دیدن تصویر هولوگرامی زنی که از داخل آن بیرون آمد تا به من یادآوری کند «لطفاً به مجسمه دست نزنید!» چیزی نمانده بود از ترس سکته کنم. زیر لب بدوبیراهی گفتم و مؤدبانه سر تکان دادم. آن‌قدر از مجسمه فاصله گرفتم تا بالاخره زن هولوگرامی راضی شد و شرش را کم کرد»

نظرات کاربران

شیوا
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

هرچی جلد اولش هیجان انگیز و پرکشش بود این جلد دوم تکراری، کش دار و لوس بود! واقعا به سختی تمومش کردم و تازه جلد سومی هم وجود داره!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۴۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۶۶,۵۰۰
تومان