دانلود و خرید کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار) دی. جی. مک هیل ترجمه حسین شهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار) اثر دی. جی. مک هیل

کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار)

معرفی کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار)

کتاب «جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار)» نوشتۀ دی. جی. مک هیل و ترجمۀ حسین شهرابی و مینا طالب لی است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. کتاب خونزار سومین و آخرین جلد از مجموعۀ هیجان‌انگیز و ترسناک جادۀ مورفیوس است.

درباره جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار)

خونزار جلد سوم جادۀ مورفیوس از زبان راوی سوم‌شخص روایت می‌شود. داستان با روایت آتش‌سوزی در مدرسه‌ای که سیدنی در آن جبر درس می‌داد شروع می‌شود. اهریمن قرار بود سیدنی را بکشد و سیدنی تلاش می‌کند تا خودش را نجات دهد. او تصمیم می‌گیرد که برای فرار از پنجره خودش را به بیرون پرت کند تا اینکه مارشال جلوی او را می‌گیرد و سیدنی می‌فهمد ظاهراً نه هیولای آتش‌گرفته‌ای در کار بود و نه دودی و نه آتشی. تنها خطرِ آن اتاق پنجرهٔ شکسته‌ای بود که سیدنی می‌خواست از آن بیرون بپرد تا از بلایی بگریزد که اصلاً حقیقت نداشت. در سومین و آخرین جلد جادۀ مورفیوس کوپر مرده است و مارشال و سیدنی، خواهر کوپر دوستان نزدیک یکدیگر شده‌اند. داستان خونزار مربوط به آخرین مقابلۀ کوپر و مارشال با دشمن ترسناکشان است که تلاش می‌کند دیوار بین جهان زندگان و مردگان را نابود کند. 

دربارۀ جاده مورفیوس

جادۀ مورفیوس یک مجموعۀ ۳ جلدی است؛ جلد اول «روشنی» ،‌جلد دوم «سیاهی» و جلد سوم «خونزار» نام دارد. شخصیت‌پردازی در ۳گانهٔ جادۀ مورفیوس بسیار قوی است و خواننده رشد ۲ شخصیت اصلی یعنی مارشال و کوپر را با جلو رفتن داستان کاملاً احساس می‌کند. جلد اول مجموعۀ جادۀ مورفیوس از زاویه دید مارشال روایت می شود، جلد دوم یعنی سیاهی از زبان کوپر روایت می‌شود و جلد سوم خونزار راوی سوم‌شخص دارد. این مجموعه بسیار ترسناک، مهیج، خوش‌خوان، پرکشش است. داستان‌ها سرشار از تعلیق هستند که خواننده را جذب و به دنبال خود می‌کشاند. دی. جی مک‌هیل با نوشتن مجموعۀ فانتزی جادۀ مورفیوس هم نوجوانان را سرگرم می‌کند و هم به موضوعاتی مانند ارزش دوستی و خانواده اشاره می‌کند. نویسنده تلاش می‌کند تا بگوید هیچ‌چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

خواندن کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک، مهیج و فانتزی و همچنین نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دی. جی. مک هیل

دی. جی مک‌هیل، نویسند، کارگردان و تهیه‌کنندۀ آمریکایی ۱۱ مارس ۱۹۵۶ متولد شد و در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. او فیلمنامۀ آیا در از تاریکی هراس دارید را نوشت که یک مجموعۀ تلویزیونی فانتزی و دلهره‌آور بود و در سال ۱۹۹۰ تولید و پخش شد. از آثار معروف او که به فارسی ترجمه شده است می‌توان به مجموعۀ چندجلدی «پندراگن» و ۳جلدی «جادۀ مورفیوس» اشاره کرد.

بخشی از کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب سوم؛ خونزار)

«دو ماه قبل، این فکر که سیدنی برای مارشال سیور اس‌ام‌اس بفرستد و او را دوستِ خودش بداند همان قدر احتمال داشت که به استنفورد نرود. یعنی هیچ! اتفاقاتِ اولِ تابستان این وضعیت را عوض کرد. زیروزبر کرد. مرگِ مصیبت‌بارِ برادرِ سیدنی، یعنی کوپر، این دو را به هم نزدیک کرده بود... مرگِ برادرش و آن ماجرای تسخیرِ ارواح. تجربهٔ مشترکِ اندوه و ترس معمولاً بین آدم‌ها پیوند ایجاد می‌کند؛ حالا هم هر کسی که مارش و سیدنی را می‌شناخت متعجب بود که چرا این دو نفر دیگر از هم جدا نمی‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۲۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان