دانلود و خرید کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی) دی. جی. مک هیل ترجمه حسین شهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی) اثر دی. جی. مک هیل

کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی)

معرفی کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی)

کتاب «جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی)» نوشتۀ دی. جی. مک هیل و ترجمۀ حسین شهرابی و مینا طالب لی است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. کتاب سیاهی دومین جلد از مجموعۀ هیجان‌انگیز و ترسناک جادۀ مورفیوس است.

درباره کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی)

قصۀ سیاهی از جایی آغاز می‌شود که کوپر که در جلد اول به‌خاطر بلیط‌های تقلبی به دردسر افتاده بود، باید به دریاچه برود. خانوادهٔ او دمِ دریاچهٔ تیستل‌دان یک کلبه داشتند و کوپر بعد از یک دعوای ناراحت‌کننده با مارشال راضی می‌شود که به آنجا برود. در داستان سیاهی، جلد دوم مجموعۀ جادۀ مورفیوس، کوپر راوی داستان است و خواننده اتفاقات را از دید او می‌بیند. ابتدای داستان کوپر اعلام می‌کند که مُرده و حالا یک روح است و از دنیای مردگان حرف می‌زند. او همچنین از مزایا و معایب روح بودن می‌گوید و اینکه اتفاقاتی افتاده که کسانی که دوستشان دارد به کمکش احتیاج دارند. 

دربارۀ جاده مورفیوس

جادۀ مورفیوس یک مجموعۀ ۳ جلدی است؛ جلد اول «روشنی» ،‌جلد دوم «سیاهی» و جلد سوم «خونزار» نام دارد. شخصیت‌پردازی در ۳گانهٔ جادۀ مورفیوس بسیار قوی است و خواننده رشد ۲ شخصیت اصلی یعنی مارشال و کوپر را با جلو رفتن داستان کاملاً احساس می‌کند. جلد اول مجموعۀ جادۀ مورفیوس از زاویه دید مارشال روایت می شود، جلد دوم یعنی سیاهی از زبان کوپر روایت می‌شود و جلد سوم خونزار راوی سوم‌شخص دارد. این مجموعه بسیار ترسناک، مهیج، خوش‌خوان، پرکشش است. داستان‌ها سرشار از تعلیق هستند که خواننده را جذب و به دنبال خود می‌کشاند. دی. جی مک‌هیل با نوشتن مجموعۀ فانتزی جادۀ مورفیوس هم نوجوانان را سرگرم می‌کند و هم به موضوعاتی مانند ارزش دوستی و خانواده اشاره می‌کند. نویسنده تلاش می‌کند تا بگوید هیچ‌چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

خواندن کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک، مهیج و فانتزی و همچنین نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دی. جی. مک هیل

دی. جی مک‌هیل، نویسند، کارگردان و تهیه‌کنندۀ آمریکایی ۱۱ مارس ۱۹۵۶ متولد شد و در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. او فیلمنامۀ آیا در از تاریکی هراس دارید را نوشت که یک مجموعۀ تلویزیونی فانتزی و دلهره‌آور بود و در سال ۱۹۹۰ تولید و پخش شد. از آثار معروف او که به فارسی ترجمه شده است می‌توان به مجموعۀ چندجلدی «پندراگن» و ۳جلدی «جادۀ مورفیوس» اشاره کرد.

بخشی از کتاب جاده‌ مورفیوس (کتاب دوم؛ سیاهی)

«خوب باشد؛ می‌گویم. روح. من روح هستم. «مرده» یعنی چیزی که قبلاً بودم. «روح» یعنی چیزی که الان هستم. اولین حقیقتِ زندگی این است که نمی‌شود از مرگ فرار کرد. این عادی است. چیزی که عادی نیست اتفاقاتی است که بعد از مرگم برایم افتاد و به همین خاطر آماده نیستم این سرنوشت را بپذیرم. اتفاقِ ناجوری داشت می‌افتاد و کنارآمدن با آن برایم سخت بود، چون هنوز همهٔ قوانینِ این زندگیِ جدید را یاد نگرفتم. یا قوانینِ مرگ را. اگر دستِ خودم بود به کارِ خودم می‌رسیدم و خوش می‌گذراندم و ول می‌چرخیدم و کِیف می‌کردم. ولی چاره‌ای ندارم چون (به قولِ خودم) صاف وسطِ ایستگاهِ دردسر افتادم. تنها هم نیستم. فقط پای من وسط نیست؛ چند نفر هم هستند که توی این زندگیِ جدید دیده‌ام... به علاوهٔ کسانی که مانده بودند و این‌جا نبودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۳۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان