دانلود و خرید کتاب به کارگر قصه نیازمندیم حدیث لزرغلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب به کارگر قصه نیازمندیم

کتاب به کارگر قصه نیازمندیم به قلم حدیث لزرغلامی تالیف شده است و با ویراستاری فرزانه فرزانیان و سارا طباطبایی و سمیرا رستگارپور در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ روباهی به نام روبان‌خانم و بچه‌هایش است که شغل عجیبی دارند. 

درباره کتاب به کارگر قصه نیازمندیم

روبان‌خانم و پسرهایش، رابی و روبی، زندگی عجیبی دارند. آن‌ها باید برای درآوردن خرج خودشان کارهای مختلفی انجام بدهند، اما کاری که آن‌ها انجام می‌دهند یک چیز معمولی نیست. آن‌ها توی فروشگاه، معدن یا مطب دکتر کار نمی‌کنند. آن‌ها کارگر قصه‌ها هستند و کارشان این است که توی داستان‌ها کار کنند و با نویسنده‌ها قرارداد ببندند. از آنجایی که هر داستان ماجرای خودش را دارد، روبان‌خانم و پسرهایش هرروز با یک دردسر باید سروکله بزنند. کتاب به کارگر قصه نیازمندیم نشان می‌دهد که حتی شخصیت‌های داستان‌ها هم زندگی مستقل خودشان را دارند و ماجراهای مخصوص به خودشان را از سر می‌گذرانند. 

خواندن کتاب به کارگر قصه نیازمندیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی افرادی که به یک داستان جذاب و متفاوت نیاز دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب به کارگر قصه نیازمندیم

«هر نویسنده‌ای فقط خودش است با عادت‌های مخصوص به خود؛ حتی خود من هم همیشه شب‌کاری نمی‌کنم... گاهی شب‌ها می‌نویسم، گاهی روزها. مثل همین داستان که یک جاهایی‌اش را شب نوشتم، یک جاهایی‌اش را روز و راستش این اصلا موضوع مهمی نیست. پس چی مهم است؟ بله! لحظۀ خاص است که مهم است!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۲۶,۰۰۰
۵۰%
تومان