دانلود و خرید کتاب فرار از سنت صدیقه سادات محمدی (نگار)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرار از سنت اثر صدیقه سادات محمدی (نگار)

کتاب فرار از سنت

معرفی کتاب فرار از سنت

کتاب فرار از سنت نوشتهٔ صدیقه سادات محمدی (نگار) است. انتشارات آئی سا این رمان عاشقانه، معاصر و ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرار از سنت

کتاب فرار از سنت حاوی یک رمان عاشقانهٔ ایرانی و معاصر است. این رمان در حالی آغاز می‌شود که راوی از سکوت سهمگینی که در فضای یک عمارت حاکم بود، می‌گوید و می‌گوید که صدای عوعوی سگ‌ها و زوزهٔ شغال‌ها به گوش می‌رسید؛ این راوی از صدای شلیک گلوله و از جا پریدن «دخترک» هم می‌گوید. تیر به «ارباب» شلیک شده بود، اما چرا؟ این رمان را بخوانید تا داستان را بدانید.

خواندن کتاب فرار از سنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرار از سنت

«امید صندلی مقابل دخترک را عقب کشید و نشست. دستش را دراز کرد و کمی مغز گردو برداشت و در دهانش انداخت. با همان پوزخند جای گرفته در کنج لبش گفت:

- این‌جا قانون اینه که همگی رأس ساعت، دور میز صبحانه جمع باشن. عجیبه خانوم‌بزرگ امروز اعتراضی نکرده. البته کی جرأت داره به سوگولی امین چیزی بگه؟

نینای دست از خوردن کشیده و با اخم غلیظی نگاهش را پایین انداخته بود. حس خوبی نسبت به امید و حرف‌هایش نداشت. نگاهش روی دخترک سنگینی می‌کرد و کلماتش نیش‌دار بود. از جا برخاست و بی‌آنکه به امید نگاه کند، لب زد:

- من قانون اینجا رو نمی‌دونستم. دیگه این اتفاق نمیفته.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

با اینکه توی داستان دختره خیلی کتک خورد ولی کلا خوب بود بدون مبالغه گویی با آرزوی موفقیت برای نویسنده ولی کاش pDF نبود با زحمت خوندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان