دانلود و خرید کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش معصومه یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش اثر معصومه یزدانی

کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش

معرفی کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش

کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش نوشتهٔ معصومه یزدانی و ویراستهٔ مژگان کلهر است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و یکی از کتاب‌های مجموعۀ «کلاس اولی، کتاب اولی» است که براساس درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب فارسی اول دبستان برای نوآموزان طراحی شده است.

درباره کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند. کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش که با تصویرسازی‌های «غزاله باروتیان» منتشر شده، دربردارندهٔ آموزش‌ الفبا برای کلاس‌اولی‌هاست. این کتاب برای نوآموزانی طراحی شده که در سطح پنج یادگیری الفبا هستند. 

مجموعه کتاب‌های کلاس‌اولی، کتاب اولی برای دانش‌آموزان کلاس اول طراحی و تدوین شده است. دانش‌آموزان کلاس اول در ابتدای راه آموختن زبان فارسی هستند. کتاب‌هایی مانند مامان دینا دایناسور به آ‌ن‌ها کمک می‌کند حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرند، شکل کلمه‌ها را بهتر به ذهن بسپارند و دیکته‌هایشان اشتباه کمتری داشته باشد. این مجموعه ۵ سطح دارد. کودکان ابتدا با مطالعۀ کتاب‌های سطح ۱ و ۲ خواندن کلمه‌های ساده و جمله‌های کوتاه را تمرین می‌کنند، بعد از آن با انجام‌دادن فعالیت‌های پایانی هر کتاب و خواندن جمله‌های طولانی‌تر و همچنین کتاب‌های پرحجم‌تر دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می کند. در کتاب مامان دینا دایناسور کلمات جدید و متنوع دیده می‌شود و جملات کمی طولانی‌تر شده است. این کتاب‌ها نه‌تنها مهارت خواندن و نوشتن را در کودکان ارتقا می‌دهد؛ بلکه اعتمادبه‌نفس آن‌ها را نیز بالا می‌برد. تصاویر زیبا، رنگارنگ و جذاب کتاب‌ها از نقاط قوت این مجموعه است و کودکان را برای خواندن داستان‌های خیال‌انگیز جذب می‌کند. تصویرگری مامان دینا دایناسور به عهدهٔ ویدا کریمی بوده است.

خواندن کتاب الاغ زحمتکش و همسایه های بازیگوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکانی که در حال یادگیری الفبا هستند، پیشنهاد می‌کنیم..


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۷۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان