دانلود و خرید کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان رابرت دانپورت ترجمه علی فارسیجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان اثر رابرت دانپورت

کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان

معرفی کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان

کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان نوشتهٔ رابرت دانپورت و ترجمهٔ علی فارسیجانی و وحید موسوی و محسن غبرایی و حاصل کوشش مسعود فراستی است. ساقی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی دایرة‌المعارف فیلم جنگی در قرن بیستم است.

درباره کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان

کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان به‌کوشش مسعود فراستی منتشر شده است. این کتاب با مقدمه‌ای که دربارهٔ فیلم جنگی توضیح داده، آغاز شده و در ادامه به ارائهٔ فرهنگ‌نامه پرداخته است. فیلم جنگی یکی از محصولات اصلی هالیوود است که به یک ژانر سینمایی تبدیل شده است. این کتاب یک اشارهٔ کامل به فیلم‌های ساخته‌شده درمورد جنگ‌های قرن بیستم است که با بیش از ۸۰۰ مدخل، همه‌چیز از فیلم‌های صامت اولیه تا فیلم‌های پرفروش امروز را با بحث‌های عمیق درمورد هر فیلم پوشش داده است.

این اثر برابر با یک دایرة‌المعارف فیلم جنگی در قرن بیستم است؛ همچنین راهنمای خوبی است برای دیدن و دوباره‌دیدن فیلم‌ها و تأمل دربارهٔ آن‌ها. نویسندهٔ کتاب، رابرت دانپورت فیلم‌نامه‌نویس است و نیز دست‌اندرکار تولید فیلم. او از درون به فیلم‌ها نگریسته و مخاطب عام را مدنظر داشته و نکات جالب سینمایی فیلم‌ها را برجسته کرده است. گفته شده است که نقص بزرگ کتاب این نویسنده در همین منظر است و نگاه از بیرون به فیلم‌ها ندارد. جای نقد و تحلیل فیلم‌ها در کتاب خالی است، اما این اثر مرجع خوبی است برای معرفی فیلم‌های مهم جنگی جهان در قرن بیستم.

خواندن کتاب فرهنگ فیلم های جنگی جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد ژانر فیلم جنگی در قرن بیستم پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان