دانلود و خرید کتاب مبانی سازمان و مدیریت محمدجعفر زرین نگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی سازمان و مدیریت اثر محمدجعفر زرین نگار

کتاب مبانی سازمان و مدیریت

معرفی کتاب مبانی سازمان و مدیریت

کتاب مبانی سازمان و مدیریت نوشتهٔ محمدجعفر زرین نگار و ویراستهٔ الهام نقیبی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است. این کتاب ویژهٔ دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و کارشناسان و مدیران سازمان‌هاست.

درباره کتاب مبانی سازمان و مدیریت

کتاب مبانی سازمان و مدیریت نتیجه فعالیت مؤلف آن، از سال ۱۳۸۰ تاکنون در سازمان‌های مختلف و در حوزه‌ٔ سازمان و مدیریت و همچنین حدود یک دهه تدریس در دانشگاه و برگزاری دوره‌های آموزشی برای سازمان‌ها در این حوزه است. لازم به ذکر است، این کتاب در ابتدا به صورت جزوه درون کلاس‌ها تدریس می‌گردید و به تدریج با ظهور مباحث جدیدتر تکمیل­ شد.

در این بین، مطالب و نوشته‌های اساتید ارجمند، دکتر سیدمهدی الوانی، دکتر علی رضائیان، دکتر سیدرضا سیدجوادین، دکتر رضا نجف‌بیگی در نگارش و غنی­­ یافتن این کتاب بسیار موثر بوده است؛ همچنین، تلاش بر این بوده است که مباحث دیگری که نیاز سازمان‌های قدیمی برای گذار از تفکر سنتی به تفکر فن‌محور و همچنین، نیاز سازمان‌های نوپا (استارت‌آپ‌ها) هستند نیز، در نظر گرفته شود.

این کتاب در ۸ فصل و با توجه به شرایط موجود در سازمان‌های ایرانی و دل‌مشغولی‌ها و نیازهای مدیران و کارکنان آن‌ها تدوین شده است. 

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب مبانی سازمان و مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب نیاز گروه‌های متعدد از مخاطبان را برطرف می‌کند؛ گروه اول، دانشجویان مدیریت و حسابداری در گرایش‌های مختلف دوره‌ کارشناسی؛ گروه دوم، دانشجویان مدیریت در گرایش‌های مختلف دوره‌ کارشناسی ارشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان