دانلود و خرید کتاب مبانی علم اقتصاد علی رضا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی علم اقتصاد اثر علی رضا مرادی

کتاب مبانی علم اقتصاد

امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی علم اقتصاد

کتاب مبانی علم اقتصاد نوشتهٔ علی رضا مرادی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب اقتصاد خرد و اقتصاد کلان و راهنمای کامل اقتصاد برای دانشجویان مدیریت بازرگانی، حسابداری و حقوق است.

درباره کتاب مبانی علم اقتصاد

کتاب مبانی علم اقتصاد؛ اقتصاد خرد و اقتصاد کلان (راهنمای کامل اقتصاد برای دانشجویان مدیریت بازرگانی، حسابداری و حقوق) است.

در حال حاضر بسیاری از دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی، حسابداری و حقوق در دوره‌‌های آموزش عالی، ملزم به گذراندن مبانی علم اقتصاد هستند. درنتیجه دانشجویان ممکن است مطالبی را در مدت یک ‌ترم بگذرانند و دیگر هیچ‌ وقت به ادامه‌ٔ این مباحث نپردازند. این کتاب به نیازهای دانشجویانی پاسخ می‌دهد که درس‌های مقدماتی را اخذ کرده و خواهان درک مقدمات و اصول علم اقتصاد و کاربردهای عملی آن در دنیای تجارت هستند. این کتاب در انتخاب موضوعات مربوطه تا حد زیادی گزینشی عمل کرده است تا بتواند بیشترین سرفصل‌های درسی دانشجویان سال اولی را پوشش دهد، به همین منظور این کتاب اهداف ذیل را مدنظر قرار داده است:

ارائه‌ٔ فهم کلی از مطالب موضوع اصلی در علم اقتصاد.

ارائه‌ٔ این امر که در هر موضوع بین نظریه با دنیای واقعی تجارت چه ارتباطی وجود دارد، همچنین ارائه‌ٔ مسائل موجود در دنیای کسب‌ و کار بر اساس نظریه‌ٔ اقتصادی.

ارائه‌ٔ خلاصه‌ٔ مطالب اصلی هر درس.

ارائه‌ٔ فهرست مأخذ مطالعات تکمیلی که به دانشجویان اجازه می‌‌دهد مطالعات آتی خود را مطابق با سطح هر درس ادامه دهند.

ارائه‌ٔ مسائل عملی در پایان هر موضوع.

ساختار اصلی کتاب شامل ۲ بخش «اقتصاد خرد» و «اقتصاد کلان» است که بخش نخست آن شامل هشت فصل و بخش دوم آن دربرگیرنده هفت فصل است.

در بخش اقتصاد خرد انتظار می‌رود دانشجویان به ابزارهای تحلیلی اقتصاد خرد مجهز شوند و با روش تحلیل اقتصاد خرد آشنا گردند. تلاش شده است از پیچیدگی‌های تکنیکی در این بخش خودداری شود و دانشجو سیر منطقی اقتصاد خرد را به‌خوبی یاد بگیرد. 

در بخش دوم، موضوعات اقتصاد کلان مطرح شده است. عمدهٔ مباحث این بخش، مباحثی ساده و قابل فهم است. در این بخش، انتظار می‌رود دانشجویان از طریق آشنایی با مفاهیم و اصول اقتصاد کلان بتوانند مسائل اقتصاد کلان (مانند تورم و بیکاری) را که معمولاً مسائل چالش برانگیزی هستند به‌راحتی درک کنند.

خواندن کتاب مبانی علم اقتصاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

در این کتاب سعی شده تا به‌صورت مفهومی مطالب بسیار مهم و با اجتناب از ریاضیات پیچیده به خواننده تفهیم شود. این کتاب را می‌توان برای درس «مبانی علم اقتصاد» در رشته‌های مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق و سایر رشته‌هایی که یک درس را در مبانی علم اقتصاد دارند، معرفی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان