دانلود و خرید کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی آرمان حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی اثر آرمان حسن زاده

کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی

ویراستار:مهدیه مخبری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی

کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی نوشتهٔ آرمان حسن زاده و ویراستهٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی

به کمک کتاب آموزش جامع اتوکد دو بعدی و سه بعدی می‌توانید با ترسیم دوبعدی و سه‌بعدی آشنا شوید. اتوکد (AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای طراحی دوبعدی، سه‌بعدی و رسم فنی محصول شرکت آمریکایی Autodesk است.

کتاب آموزش جامع اتوکد دو‌بعدی و سه‌بعدی متناسب با نیاز کاربران تازه‌ وارد به محیط نرم‌افزار نگارش شده و تا پیشرفته‌ترین مباحث مورد نیاز برای ایجاد ترسیمات و نقشه‌های رشته‌های مختلف را در بر می‌گیرد. این کتاب در شانزده فصل تدوین شده که در فصل‌های ابتدایی پس از معرفی محیط نرم‌افزار، ابزارهای ناوبری، ابزارهای ایجاد و ویرایش انواع ترسیم دو بعدی معرفی شده و در بخش‌های بعد ابزارهای استخراج اطلاعات، اندازه‌گذاری و سپس نظم‌دهی به پروژه معرفی خواهد شد.

از بخش نهم کتاب وارد فضای کاری سه‌بعدی نرم‌افزار شده و پس از معرفی کلی این محیط، با ابزارهای ایجاد و ویرایش انواع حجم، صفحه و مش در بخش‌های مجزا و به صورت کامل آشنا می‌شویم. در نهایت در فصل‌های انتهایی کتاب به ابزارهای وارد و صادر کردن فایل و شخصی‌سازی محیط نرم‌افزار می‌پردازیم. همزمان با توضیح ابزارهای مختلف در طول کتاب با انجام مثال‌ها و تمرینات مختلف مطالب زیادی جهت تقویت مهارت کار با نرم‌افزار برای کاربر ارائه خواهد شد. در نهایت پس از همراهی با مطالب این کتاب کاربر می‌تواند انواع ترسیمات مورد نظر خود را ایجاد و از خروجی آن جهت ساخت و ارائه ایده خود استفاده نماید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش جامع اتوکد دوبعدی و سه بعدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند اتوکد را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۳۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان