دانلود و خرید کتاب کن خران نامقدس محمد کیوانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کن خران نامقدس اثر محمد کیوانلو

کتاب کن خران نامقدس

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کن خران نامقدس

کتاب کن خران نامقدس نوشتهٔ محمد کیوانلو است. انتشارات نسل روشن این کتاب را دررابطه‌با ۳ فیلم ایرانی روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کن خران نامقدس

کتاب کن خران نامقدس حاوی نوشته‌هایی درمورد فیلم‌های «قهرمان» (اثر اصغر فرهادی) و «عنکبوت مقدس» و «برادران لیلا» (اثر سعید روستایی) است. نویسنده در ابتدای این اثر، خواننده را برای نام‌گذاری محتوای این کتاب آزاد گذاشته و گزینه‌هایی مانند نقد، تحلیل، بررسی، انگولک‌کردن فیلم، استفراغ و... را پیش روی او قرار داده است. به نظر می‌رسد این کتاب، حاوی جستارهای شخصیِ نویسنده درمورد ۳ فیلم یادشدهٔ ایرانی است؛ فیلم‌هایی که افتخارات گوناگونی را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند و در تاریخ سینمای ایران ماندگار خواهند شد.

خواندن کتاب کن خران نامقدس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ جستارهای شخصی درمورد فیلم‌های ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کن خران نامقدس

«خب، خب، خب! سؤال خیلی‌ها بود که چرا شیراز؟ خود کارگردان پاسخ می‌دهد؛ چون ما ایرانی‌ها حسی نوستالژی به شیراز داریم و خیلی از قهرمان‌های ملی‌مان در شیراز بوده‌اند. البته ایشان در مصاحبه‌ای دیگر وجود مفهومی به نام قهرمان را به کلی منکر شده و اعتقاد داشتند، اگر زندگی همین قهرمان‌ها را از زاویه‌ای نزدیک‌تر مورد بررسی قرار بدهی، دیگر برایت قهرمان نخواهند بود. خیلی خیلی می‌شود روی این ادعا مانُور داد و یک بحث مفصل راه انداخت، مخصوصاً برای ما ایرانی‌ها که در همین دهۀ نود، قهرمان‌های متعدد، حتی ک مسن و سال‌تر از من داشتیم، منتها همه‌مان دیگر به این نظرات نسبی‌گرایانۀ جناب فرهادی عادت کرده‌ایم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان