دانلود و خرید کتاب آمادگی، را‌ه‌اندازی، برند اورلی زیوی ترجمه علی نام‌آور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمادگی، را‌ه‌اندازی، برند اثر اورلی زیوی

کتاب آمادگی، را‌ه‌اندازی، برند

معرفی کتاب آمادگی، را‌ه‌اندازی، برند

کتاب آمادگی، را‌ه‌اندازی، برند نوشتۀ اورلی زیوی و ترجمۀ علی نام‌آور و امید رضا قلی لالانی است. این کتاب را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این اثر راهکارهای نوین و مفیدی را در حوزه تبلیغات پیشنهاد می‌دهد که کسب‌وکارهای نوپا در ابتدای راه خود می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.

درباره کتاب آمادگی، راه اندازی، برند

استارت‌آپ‌ها با سرعت نور حرکت می‌کنند و زمان ورود به بازار بسیار مهم است. به گفته نویسنده استیو بلانک‌، معروف به پدر کارآفرینی مدرن، "یک بنیان‌گذار استارتاپ مقیاس‌پذیر فقط نمی‌خواهد رئیس خودش باشد. او می‌خواهد جهان را تصاحب کند. از روز اول قصد او این است که استارت‌آپ خود را به یک شرکت بزرگ و نوآور تبدیل کند. "

کارآفرینانی که بیش از حد از راه‌اندازی شرکت‌های خود خسته شده‌اند، معمولاً بازاریابی را به زمان "وقتی من آماده باشم و توانایی پرداخت هزینه‌های آن را دارم" موکول می‌کنند. اما یک مشکل وجود دارد: تا زمانی که بازاریابی در DNA فرهنگ راه‌اندازی شما ادغام نشود، هیچ‌وقت هزینه‌ای برای آن خرج نمی‌شود. سؤالی که بنیان‌گذاران باید بپرسند این نیست که "ما چه زمانی برای بازاریابی آماده خواهیم بود؟" اما "حالا باید چه‌کار کنیم که وقتی زمان مقیاس‌گذاری برای کارمان فرامی‌رسد، آماده باشیم؟"

بازاریابی سنتی برای شرکت‌های مستقر، مورد انتظار و ضروری است. بدون آن، مشتریان ممکن است تعجب کنند که آیا این شرکت‌ها هنوز مشغول تجارت هستند یا نه. اما برای استارت‌آپ‌ها، تبلیغات، بیلبوردها، تبلیغات روی اتوبوس و سایر خریدهای سنتی بازاریابی نه‌تنها گران هستند، بلکه جواب نمی‌دهند. این به این دلیل است که استارت‌آپ‌ها سابقه اثبات شده‌ای برای رشد و پیشرفت ندارند و اکثر آن‌ها هنوز در تلاش‌اند بفهمند چه کسانی هستند. فروش چیزی که خودتان در مورد آن مردد هستید کار سختی است.

خواندن کتاب آمادگی، راه اندازی، برند را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر می‌خواهید استارتاپ و برند خود را راه‌اندازی کنید و در حرفۀ خود به قله‌های موفقیت دست یابید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آمادگی، راه اندازی، برند

شما کی هستید؟

آیا شما فیل هستید یا تمساح؟ به‌خاطر داشته باشیم: اگر تمساح هستید، چرا به‌جای ایجاد تالاب، بوته و علفزار می‌کارید؟ اغلب اوقات، بنیان‌گذاران انتظار دارند که بازاریابی یک قرص جادویی باشد که پیام‌های مبهم و فقدان پیشنهاد ارزش مشخص را برطرف می‌کند. بااین‌حال، آن‌ها هرگز حتی سؤالات اساسی را از خود نمی‌پرسند. چه تفاوتی با رقابت خود داریم؟ آیا ما مشتری هدف ایدئال خود را به طور واضح می‌شناسیم و مهمتر از همه، آیا می‌دانیم چه چیزی برای آن‌ها مهم است؟ اگر نمی‌دانیم، باید چه‌کار کنیم تا بدانیم؟ اگر نمی‌توانید به این سؤالات پاسخ دهید، هیچ میزانی از بازاریابی به شما در افزایش فروش کمک نمی‌کند. این "حلقه بسته" بازاریابی است. اگر می‌خواهید بازاریابی شکست بخورد، به دنبال پاسخ نروید. همان کار را ادامه دهید، شکست بازاریابی را تضمین کنید.

با بازاریابی سنتی، هدف رشد یک تجارت موجود است، اما بازاریابی ناب به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا مشخص کنند که آن‌ها به‌عنوان یک برند چه کسی هستند و چه کسی سعی می‌کند با آن‌ها ارتباط برقرار کند (مشتریان ایده‌آل). بازاریابی ناب در این اولین سال حساس، حدس و گمان را از بازاریابی خارج می‌کند تا استارت‌آپ شما بتواند با مشتری مناسب، آگاهی از برند را سریع‌تر ایجاد کند و دقیقاً مانند بازاریابی سنتی، این یک فرایند با معیارهای مشخص است تا بنیان‌گذاران بدانند که چه زمانی اهداف آن‌ها محقق شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۲۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان