دانلود و خرید کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش کمال نادری امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش اثر کمال نادری امیری

کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش

امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش

کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش نوشتهٔ کمال نادری امیری است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش

علم و روش علمی در کنار تجربه و به‌کارگیری توامان این دو به نحو شایسته، کمک بزرگی به بشر و جامعه بشری برای به‌دست‌آوردن توفیقات و کشف مجهولات مختلف می‌نماید.دانسته‌ها، تجارب و علوم بشری بسیار گسترده و دارای شاخه‌های گوناگون در حوزه‌های مختلفی است و مجهولات و نیازهای جامعهٔ بشری نیز به همین صورت است، به گونه‌ای که اگر انسانی تمام عمر خویش را صرفا به فعالیت بر یک شاخه و گرایش علمی و تجربی معطوف کند باز هم کار زیادی از پیش نخواهد برد. بنابراین مسئولیت و رسالت هر انسانی است که در حد بضاعت وجودی خود در جهت جست‌وجو، کشف و دانستن بکوشد و دانسته‌ها، تجارب و معلومات خود را با هم‌نوعان خویش به اشتراک بگذارد تا اینگونه ضمن حرکت در مسیر کمال انسانی، بخشی از رسالت خویش را به انجام برساند.

نویسنده این کتاب باتوجه به انجام تحصیلات تکمیلی آکادمیک در رشته روان‌شناسی و سال‌ها فعالیت در چند رشته متفاوت ورزشی و همچنین کسب موفقیت‌های ورزشی در سطوح استانی، کشوری و بین‌المللی و سوابق توامان مدیریت و مربی‌گری در رشته‌های ورزشی ضمن مرور و مطالعه آثار مختلف در حوزه روان‌شناسی ورزشی، اقدام به انتشار کتاب حاضر در این حیطه با توجه به موارد ذکر شده کرده است.

کتاب حاضر که در نه فصل تهیه و تدوین شده است به ترتیب خلاصه اهم تاریخچه روان‌شناسی ورزشی، بررسی خصوصیات شخصیتی و ورزش، تعیین هدف، انگیزه و انگیزش، انگیختگی، تجسم و تصویرسازی ذهنی، توجه و تمرکز، اعتماد و عزت نفس و سایر موارد در ورزش را دربر می‌گیرد.

این کتاب کمک می‌کند برنامه‌های ارزشمند زندگی خویش، خصوصا اهداف علمی و ورزشی خود را به صورت بهتری پیش برده و با امید بیشتری به سوی موفقیت گام بردارند.

خواندن کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ ورزش و ارتباط آن با روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تامل و مروری بر روانشناسی در ورزش

معمولا مربیان و معلمین تربیت بدنی با توجه به شغلو حرفه خود مجبورند به مسائل روانی که فعالیت ورزشی مطرح می‌کند توجه داشته باشند. ممالکی که دارای دوره مخصوص دیپلم دانشگاهی تربیت هستند ازجمله آمریکا به ناچار در پی‌ریزی نقش ورزش در جامعه شریک و شهیم می‌باشند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان