دانلود و خرید کتاب چابک سازی سازمان ها محمد کشاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چابک سازی سازمان ها

کتاب چابک سازی سازمان ها نوشتهٔ محمد کشاورز و ابوالفضل رضای کاشانی و علی مهدیلوی تازه کندی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چابک سازی سازمان ها

در کتاب چابک سازی سازمان ها سعی شده با مروری جامع بر منابع بین‌المللی و بررسی نظریات و مدل‌های اندیشمندان شاخص دنیا در حوزه چابک‌سازی سازمان‌ها و تجربیات سازمان‌های مختلف در این حوزه رویکردی نوین به چابک‌سازی ارائه شود. در تدوین این کتاب با توجه به جنبه‌های توصیفی و تجویزی تلاش شده است تا مطالب در قالب ۱۸ فصل مجزا ارائه شود.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب چابک سازی سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به عنوان منبعی جدید و تازه برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف صنعتی، خدماتی، نظامی و ... که به دنبال چابک‌سازی فرآیندهای خود هستند، تهیه شده و همچنین به عنوان منبع کمک درسی برای استفاده اساتید و دانشجویان مدیریت در مقاطع مختلف قابل استفاده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان