دانلود و خرید کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید اردلان طلاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید اثر اردلان طلاوری

کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید

کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید نوشتهٔ اردلان طلاوری است. انتشارات کلیدپژوه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید

کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید کوشیده است بخشی از عوامل مهم و تأثیرگذار در خروج از رکود و نوسازی فعالیت‌ها را بررسی کند؛ تا با تلفیق چندبعدی موضوعات بتوان رهیافت‌هایی راهبردی و اثرگذار برای بازگشت به چرخهٔ تولید یافت. گفته شده است که شرایط اقتصادی و صنعتی حاکم بر یک کشور، معرف صنایع کوچک و متوسط آن کشور است. این کتاب پیشنهادهایی ارائه کرده است.

خواندن کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی هایی برای بازگشت به چرخه تولید

«با توجه به موقعیت تحریمی و کنونی کشور و فقدان انگیزه کافی برای سرمایه‌گذاری برای ایجاد صنایع بزرگ توسط بخش خصوصی از یکسو، و طرح‌های کاهش تصدی دولت در امور اقتصادی از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که کمک به ادامه حیات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط موجود و ایجاد شرایط مناسب برای راه اندازی واحدهای جدید توسط کارآفرینان بالقوه، از جمله راه‌های مؤثر برای تحرک بخشیدن به فعالیت‌های مولد، تأمین بخشی از نیازهای جامعه، حضور بیشتر در بازارهای جهانی و کاهش مشکلات ناشی از نرخ بیکاری در کشور می‌باشد. با وجود مزیت‌های فوق و علیرغم کمک دولت به این صنایع، واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در ایفای نقش مورد انتظار در اقتصاد کشور، رقابت با صنایع مشابه در خارج و صنایع بزرگ داخل و نیز کسب مزیت رقابتی که لازمه حضور جدی در بازارهای جهانی است با مشکل مواجه هستند. در کشور ما علیرغم حضور بسیار زیاد صنایع کوچک و متوسط در ساختار صنعتی (حدود ۹۵درصد)، این واحدها با مشکلاتی رو به رو هستند و بنگاه های کوچک ایران قادر نبوده‌اند دارای مزیت نسبی نسبت به بنگاههای بزرگ در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور باشند. همچنین قدرت بازاریابی این بنگاهها برای فروش محصولات خود به علت عدم اطلاع کافی از نیازهای بازار در اقصی نقاط کشور و همچنین بازارهای خارج از کشور به نسبت ضعیف بوده، و لذا این بنگاهها با مشکل کمبود تقاضا برای محصولات خود مواجه شده و این امر در کاهش فروش و سود آنها مؤثر می‌باشد. در این راستا دولت‌ها می‌توانند نقش کلیدی را در ترغیب فعالیت‌های تجارت خارجی بنگاه های داخلی ایفا نمایند. بررسی محیط‌های کسب و کار به ویژه واحدهای صنعتی و تولیدی نشان می‌دهد بنا به دلایل مختلف از جمله مشکلات فروش و بازاریابی، تامین مالی و پارامترهای مدیریتی و مشکلات ناشی از تحریم، بخشی از واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی کشور دچار رکود و تعطیلی گشته‌اند. این امر آثار منفی در کلیت اقتصاد و به ویژه نرخ تولیدات صنعتی کشور داشته و به طور سلسه‌وار مباحث اشتغال و از بین رفتن سرمایه‌های مادی و زیرساخت‌های ایجاد شده را نیز به همراه داشته است. برخی از مسئولان مربوطه گفته‌‌اند ۷۰ درصد واحدهای صنعتی با کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند. حال سوال اینجاست چه باید کرد و چگونه می‌توان این سرمایه‌های راکد و یا با تولید حداقلی را به چرخه تولید و یا تکمیل ظرفیت برگرداند؟ سازمان‌ها در برابر تغییرات محیطی با چالش‌های جدی روبرو هستند، تغییراتی که از منابع مختلف سرچشمه می‌گیرند، از قبیل نوآوری‌های تکنولوژیک، تغییر قوانین یا تحولات بازار. رهبران سازمان‌ها باید همواره آمادگی لازم برای هماهنگی با یک محیط نامطمئن و به سرعت در حال تغییر را داشته باشند. با این نگاه، سازمان‌ها برای تضمین بقای طولانی مدت و موفقیت‌های اقتصادی باید به طور مداوم خود را با محیطی که در آن فعالیت می‌نمایند، وفق دهند.»

داستان سرایی برند در دنیای دیجیتال
اس. ام. ای. معین
تحلیل هوشمند کاربری اراضی مدل LUCIS
مارگارت اچ. کار
طراحی کنترل کننده تکمیلی در سیستم های انتقال VSC HVDC جهت بهبود عملکرد دینامیکی
امین خدادادی
انقلاب اسلامی جدید
محمدمحسن الفرح
Song and English 7, 8, 9 & more
موسی عباس نژاد
غذا در آیینه فرهنگ
علیرضا حسن زاده
تناسب اندام در دوران بارداری
جولیا دی. پائولو
مدیریت کسب‌ و کار
امیرحسین میراشرفی
حلقه مفقوده در ایدئولوژی مارکس
حسن شایگان
دفتر شعر موسیقی چشمان تو
صفیه صابری
زبان انگلیسی عمومی برای دانشجویان دانشگاه ها
کرمعلی سلیمانی
مهارت ارتباط با کودکان
افسانه کرباسی عامل
اتوپیا در رمانتیسم سیاه
میلاد روشنی پایان
حکمت های زندگی
مهدی نوروزی نصرت
انسجام مفهوم خدا
ام البنین طاعتی جلیسه
خال خالی حرف داره
فرزانه قانع
گروتسک
جاستین ادواردز
با ماندالاها به خویشتن نزدیک شوید
مینا بختیاری
مدیریت زنجیره تامین پایدار
غلامرضا افشاری
قوانین بازی و قواعد فنی رینک هاکی
موسسه اسکیت جهانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان