دانلود و خرید کتاب انسان و کتابش مهدی فیاضی‌کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان و کتابش اثر مهدی فیاضی‌کیا

کتاب انسان و کتابش

معرفی کتاب انسان و کتابش

کتاب انسان و کتابش نوشتهٔ مهدی فیاضی‌کیا است و نشر کتاب کوچه آن را منتشر کرده است. برای شخصیت نخست این داستان روزها مثل یک ساعت که توی یک کوچهٔ بن‌بست منتظر کسی مانده باشی می‌‌گذرد. تااینکه اتفاقی او را از این همه کسالت بیرون می‌آورد.

درباره کتاب انسان و کتابش

مردی در دفتر اداره‌اش با جسدی مواجه می‌شود که قدمتش به چهارهزار و ششصد سال پیش می‌رسد. مرد زندگی زناشویی‌اش دچار مسائلی است. از طرف دیگر، دانشجویی شیفته استادش می‌شود. تمام این‌ها در خیال مرد آنقدر با هم پیوند می‌خورد تا یک داستان بسازد. داستانی که در بخشی از آن آمده است: «خیال می‌کنم داخل یک قصه هستم. قصه‌ای که نویسنده دیوانه و بیماری نوشته. درست مثل خودم؛ مردی که باید از نوعی ناهنجاری در روح و روان رنج برده باشد یا نوعی نقص جسمی را، نوعی عقده را، حقارتی را جار کند به شکل کلام. این باید همان باشد. قصه یک نویسنده دیوانه.»

«انسان و کتابش» در ظاهر دو روایت موازی دارد. یکی روایت مردی که در محل کار خود با پیکر یک انسان باستانی یخ‌زده مواجه می‌شود و دیدار با دوستش او را وامی‌دارد تا داستانی در این باره بنویسد، و دیگری، روایت دانشجویی که به یکی از استادان خود علاقه‌مند است و یک روش جدید و نامتعارف برای درمان مشکلات روانی یافته است.

اینکه ارتباط تجربه شخصیت قصه اول و دانشجوی قصه دوم در چیست، مهم‌ترین بخش این کتاب است. کتابی به سرزمین ناشناخته ذهن شخصیت‌هایش سفر می‌کند تا بتواند روایت آنها را در قالب یک داستان بازگو کند.

خواندن کتاب انسان و کتابش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان