دانلود و خرید کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک آنا لبلانس ترجمه فاطمه خادمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک

کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک نوشتهٔ آنا لبلانس و ترجمهٔ فاطمه خادمیان و الهام بشارت ده سلوطی و سمیه هاشم پور ملک شاه است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این دانشنامه برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک

کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک، حاوی آموزش تربیت جنسی کودکان ۸ تا ۱۲ سال است. این کتاب در ۷ فصل نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها به‌ترتیب عبارت است از «آموزش مسائل جنسی به زبان ساده»، «آموزش کودکان درمورد تولید مثل»، «حمایت از کودک در برابر سوءاستفاده و آزار جنسی»، «عادی‌سازی روابط همسران»، «رشد جنسی کودک شما»، «نکات کلیدی و پراهمیت» و «نتیجه‌گیری».

در مقدمهٔ این اثر آمده است که تربیت جنسی و مسائل جنسی فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی والدین بوده است؛ زیرا برخی از علت‌های رفتارهای جنسی پرخطر نوجوانان و بزرگسالان، ناشی از تربیت جنسی نامناسب در دوران کودکی است. گفته شده است که بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که کودکان زیر ۱۶ سال، رشد روان‌شناختی و عصب‌شناختی لازم برای مدیریت احساسات جنسی ندارند؛ پس آموزش در این مورد یک امر حیاتی و ضروری است. در این کتاب کوشش شده است تا راهبردها، برنامه‌ها و روش‌هایی مبتنی بر فهم روان‌شناختی عرضه شود.

خواندن کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان ۸ تا ۱۲ سال و البته به پدرها و مادرهای آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دانشنامه تربیت جنسی کودک

«بسیاری از والدین تصور می کنند که اگر با کودکان خود در مورد مسائل جنسی گفتگو کنند موجب آسیب به آنها می شوند. اما این یک تصور اشتباه است و اگر این آموزش ها را به آنها ندهید آسیب بیشتری به آنها خواهید زد.»

نظرات کاربران

محسن عشقی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

به نظر می رسد کتاب در راستای سند بیست سی 2030 می باشد و هرچی باشد از نظر غربی ها می باشد و هیچ مناسبتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد لطفا رسیدگی شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۴۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان