دانلود و خرید کتاب راقمان انقلاب ها سلامه موسی ترجمه ادریس محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راقمان انقلاب ها اثر سلامه موسی

کتاب راقمان انقلاب ها

معرفی کتاب راقمان انقلاب ها

کتاب راقمان انقلاب ها نوشتهٔ سلامه موسی (نویسندهٔ مصری) و ترجمهٔ ادریس محمدی است. انتشارات حزب اراده ملت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی حکایت انقلاب‌های جهان تا انقلاب ۱۹۵۲ مصر است.

درباره کتاب راقمان انقلاب ها

کتاب راقمان انقلاب ها درمورد انقلاب سخن گفته است. این کتاب به موضوعاتی مانند ویژگی‌های عمومی انقلاب‌های اروپایی، علت‌های انقلاب و اسلوب آن، انقلاب علیه کشیش‌های کاتولیک، انقلاب آمریکا، انقلاب کبیر، انقلاب‌های انگلستان، ترکیه، روسیه، هند، چین و ۴ انقلاب در مصر پرداخته است. این کتاب که به همهٔ آزادی‌خواهان تاریخ تقدیم شده، به روایت جزئیات و نبردهای این انقلاب‌ها نپرداخته؛ بلکه به مقدماتی که انقلاب را فراهم می‌آورد، پرداخته است و کوشیده تا نبردهای اعتقادی را شرح دهد. با سلامه موسی، نویسندهٔ کتاب راقمان انقلاب ها، در ابتدای همین اثر آشنا خواهید شد.

انقلاب (Revolution) در لغت به‌معنای زیروروشدن یا پشت‌ورو‌شدن و تحول است. از زمان ایمانوئل کانت که در انقلاب فرانسه عناصری مانند تعیین سرنوشت و تغییر شرایط زندگی توده‌ها به‌دست خودشان و... مطرح شد، این واژه معناهای تازه‌ای یافت. جامعه‌شناسان و فیلسوفانْ انقلاب را به‌معنای تغییر در ذات و ماهیت یک چیز می‌دانند. در نگاه جامعه‌شناسان، هر جنبش اجتماعی توده‌ای که به فرایندهای عمدهٔ اصلاح یا دگرگونی اجتماعی بینجامد، انقلاب است. انقلاب‌های بزرگ به آن دسته از انقلاب‌ها گفته می‌شود که با تغییرات اساسی در حکومت و ساختار اجتماعی یک کشور یا جامعه همراه بوده‌اند. از انقلاب‌های مهم تاریخ جهان می‌توان به انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب سال ۱۳۵۷ در ایران اشاره کرد.

خواندن کتاب راقمان انقلاب ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد موضوع انقلاب پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان