دانلود و خرید کتاب بیا بریم برف بازی فاطمه کاوندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیا بریم برف بازی اثر فاطمه کاوندی

کتاب بیا بریم برف بازی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیا بریم برف بازی

کتاب بیا بریم برف بازی به‌قلم فاطمه کاوندی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب داستان یک درخت چنار و یک درخت کاج است که  تصمیم می‌گیرند باهم به برف‌بازی بروند.

درباره کتاب بیا بریم برف بازی

یکی از تفریحات سالم و شادی‌بخش در فصل زمستان، برف‌بازی است. تفریحی شیرین و به‌یادماندنی که سرمای زمستان را شور و گرما می‌بخشد. کتاب بیا بریم برف بازی، داستان یک درخت کاج و یک درخت چنار است که دوست دارند باهم برف‌بازی کنند اما چطور؟ درخت‌ها که پا ندارند تا حرکت کنند. یعنی آن‌ها چه چاره‌ای برای این مسئله دارند؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب بیا بریم برف بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدینشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب بیا بریم برف بازی 

« چنار بی‌حال ایستاده بود که یک گلوله‌ٔ برفی خورد توی سرش. از جایش پرید. کاج خندید و گفت: «بیا بریم برف‌بازی.» چنار چیزی نگفت. کاج پرسید: «چی شده؟» صدای بوق بلندی آمد. بعد یک کامیون بزرگ با سروصدا از کنارشان رد شد و آن‌جا را پر از دود کرد. چنار سرفه کرد. کاج گفت: «ببین چه برف قشنگی میاد! بیا بریم برف‌بازی.» چنار با بی‌حوصلگی گفت: «خوب بیاد! برای ما چه فرقی می‌کند؟ ما که نمی‌تونیم از جامون تکون بخوریم.» کاج هم غمگین و ساکت شد. بعد یک‌دفعه خوش‌حال از جایش پرید و گفت: «دستت را به من بده.» کاج و چنار شاخه‌هایشان را به‌هم چسباندند و چشم‌هایشان را بستند. بعد قدم‌زنان به طرف شهر رفتند، از خیابان‌های خلوت گذشتند. از روی پل رد شدند... .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان