دانلود و خرید کتاب دیزاین بریف پیتر ل. فیلیپس ترجمه سلمان یافت آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیزاین بریف اثر پیتر ل. فیلیپس

کتاب دیزاین بریف

ویراستار:فاطمه کاوندی
انتشارات:چاپ و نشر نظر
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیزاین بریف

کتاب دیزاین بریف نوشتهٔ پیتر فیلیپس و ترجمهٔ سلمان یافت آبادی است. چاپ و نشر نظر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این راهنما کمک می کند تا اهداف استراتژی طراحی شرکتی خود را رعایت کنید.

درباره کتاب دیزاین بریف

کتاب دیزاین بریف یک تفهیم‌نامهٔ طراحی است. این کتاب را یکی از شاخص‌ترین منابع کاربردی در رشتهٔ جدید مدیریت طراحی دانسته‌اند و گفته‌اند که جامع‌ترین مرجعی است که تاکنون درمورد چگونگی تدوین و مدیریت «دیزاین بریف» به نگارش درآمده است. این کتاب برای همهٔ طراحان مناسب است؛ طراحان گرافیک، طراحان صنعتی، معماران و همهٔ طراحان دیگری که برای سفارش‌دهنده کار می‌کنند و هر روز با درخواست‌های متعدد سفارش‌دهنده دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این کتاب راهکارهایی را در پیش گذاشته است تا مدیران طراحی برای همیشه از عمدهٔ این مسائل فارغ شده، سفارش‌دهنده را راضی کرده و از حرفهٔ خود لذت ببرند. از طرف دیگر این کتاب برای مدیران سازمان‌ها و صنایع، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، مدیران و کارشناسان بازرگانی و همهٔ افرادی که در جایگاه کارفرما و سفارش‌دهنده قرار می‌گیرند و از مقولهٔ طراحی در کسب‌وکار خود بهره‌می‌برند، مناسب و در حکم راهنمایی گام‌به‌گام است. این کتاب دربارهٔ مدیریت طراحی و مفهومی است به نام «دیزاین بریف».

نویسندهٔ این کتاب، ابزار موفقیت را با حدود ۳۰ سال تجربه از توسعهٔ برنامه‌های هویت سازمانی و برند ارائه داده است. خوانندگان موثرترین قالب‌ها را برای خلاصه‌های طراحی، چگونگی ساختار بهترین تیم ممکن، آنچه یک طراحی عالی را از یک گروه مناسب متمایز می‌کند و… کشف می‌کنند. چگونگی استفاده از اختصار در پروژه به‌عنوان یک ابزار اندازه‌گیری و ابزاری برای تأیید یک راه طراحی از موضوعات دیگر این اثر است. این راهنما کمک می کند تا اهداف استراتژی طراحی شرکتی خود را رعایت کنید.

خواندن کتاب دیزاین بریف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ طراحان و مدیران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دیزاین بریف

«اگر با هم مرور کوتاهی داشته باشیم، ظاهرا واژه "بریفینگ" در جریان جنگ جهانی دوم متداول شد و به جلساتی اشاره می‌کرد که در آن به طور فشرده و مؤثر به افراد درگیر در عملیات نظامی اطلاعاتی داده می‌شد. بعد از جنگ جهانی دوم از تکنیک‌های بریفینگ در بخش‌های صنعتی و بازرگانی هم استفاده شد۱. بعضی‌ها۲ بریفینگ را اینگونه تعریف می‌کنند: "یک توضیح کوتاه و مختصر درباره چیزی" یا "عمل ارائه‌ی راهنمایی‌های دقیق و اطلاعات ضروری" و بعضی دیگر بریفینگ را "ارائه راهنمایی‌ها و اطلاعات موجز در یک جلسه" تعریف کرده‌اند. گاهی در ادبیات سازمانی برای معادل‌سازی "بریفینگ" به‌طور ضمنی از واژه "توجیه" استفاده می‌کنند. مثلاً در فرودگاه‌ها واحدی به نام "بریفینگ" وجود دارد که در فارسی "واحد توجیه پرواز" نامیده می‌‌شود. در هر حال منظور این کتاب از "دیزاین بریف" به‌طور خلاصه، توضیحاتی مکتوب درباره پروژه طراحی است که نیازها، اهداف مد نظر و در حقیقت صورت مسئله را تشریح می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان