دانلود و خرید کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون وین دایر ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون اثر وین دایر

کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون نوشتهٔ وین دایر و ترجمهٔ سیما فرجی و ویراستهٔ ع‍ل‍ی‌ اب‍وطال‍ب‍ی‌ است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

در بیشتر کتاب‌هایی که در زمینهٔ موفقیت نوشته شده‌اند یا در سخنرانی مراسم فارغ‌التحصیلی، همواره بر اهمیت سخت‌کوشی، فداکاری، برنامه‌ریزی مالی، فن برقراری ارتباط، انتخاب شغل مناسب، گوش سپردن به پند بزرگان، احترام گذاشتن به قوانین، در نظر گرفتن اهداف واقعی، زندگی کردن به شیوه سالم و شکرگزار بودن تأکید می‌شود. این توصیه‌ها مفید هستند و قطعاً به افرادی کمک می‌کنند که تصمیم می‌گیرند به این نکات گوش بسپارند و آن‌ها را به کار گیرند. چنین توصیه‌هایی سبب می‌شوند انسان در حیرت بماند که آیا زندگی فقط به همین موارد خلاصه می‌شود؟

کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون دربارهٔ انتخاب هدف، سخت‌کوشی، برنامه‌ریزی مالی برای آینده، گوش سپردن به نصایح بزرگان، احترام گذاشتن به فرهنگ و مواردی از این قبیل صحبت نمی‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد همیشه به انگیزه‌های درونی‌تان گوش بسپارید و بهای انتخاب «راه کم‌گذر» و مقاومت در برابر پذیرش فرهنگ رایج را بپردازید. در اینجا ده رازی گفته می‌شود که سبب می‌شوند الوهیت درونتان شما را هدایت کند.

بیشتر افراد به دلیل رنج بردن از نوعی حس ندامت درونی که سبب می‌شود خود را شکست‌خورده بدانند، سرشار از خشم و غضب شوند، همیشه در سرگشتگی و حیرت به سر برند که هدف از زندگی چیست و بکوشند عضو گمنام گروه باشند. این کتاب به شما کمک می‌کند از هرگونه احساس بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی پرهیز کنید و طعم آرامش خداوندی را بچشید. آرامش خداوندی دربردارنده معنای راستین موفقیت است. این اسرار را با قلبی گشوده و فکری روشن و باز بخوانید. آن‌هایی را که ندای درونی‌تان را برمی‌انگیزند به کار ببرید و اسراری را که با دل شما سازگاری ندارند فراموش کنید.

هنگامی که موفقیت و آرامش را احساس می‌کنید، می‌خواهید آن آرامش و عشق را گسترش دهید و انسان‌های دیگر را نیز از آن بهره‌مند سازید. وجود خشونت، تنفر، غرض‌ورزی و پیش‌داوری در دنیای امروز ما نشان می‌دهد که برای رسیدن به دنیایی سرشار از آرامش درونی و بیرونی، راهی بسیار طولانی در پیش داریم.

خواندن کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

«درباره مفهوم ماهیت واقعی درونی بیندیشید که در ادامه مطلب می‌آید. اندیشه‌ها و افکارتان ماهیت واقعی شما را می‌سازند، زیرا این اندیشه‌ها واکنش شما در موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره را تعیین می‌کنند. این واکنش‌ها درحقیقت همان انرژی درونی‌تان هستند که می‌توانید آن‌ها را ببخشید. اگر احساس خشم و غضب می‌کنید به این دلیل است که این نوع انرژی را در وجود خود انباشته‌اید. اندیشه‌ها نیز مانند هرچیز دیگری در این جهان، صورتی از انرژی هستند. هرچیزی که احساس یا درک می‌کنید نتیجه چیزی است که من آن را «گیرنده انرژی‌ها» می‌نامم. این یعنی از هر دست بدهید، با همان دست می‌گیرید، بنابراین آنچه جذب کرده‌اید همان است که باید به دیگران ببخشید.

انرژی‌های پست نوع مشابه خود یعنی دیگر انرژی‌های پست را جذب می‌کنند. اندیشه‌های برخاسته از انرژی‌های پست باعث بروز احساساتی نظیر خشم، نفرت، شرمساری، احساس گناه و ترس می‌شوند. این افکار نه‌تنها سبب ضعیف شدن انسان می‌شوند، بلکه انرژی‌های مشابه را نیز جذب می‌کنند! با تغییر افکار خود و همگام ساختن آن با بسامد متعالی عشق، هماهنگی، مهربانی، آرامش و شادی انرژی‌های مشابه را جذب خواهید کرد و این انرژی‌های متعالی را برای بخشیدن به دیگران در دسترس خواهید داشت. این بسامدهای متعالی و سریع به شما قدرت و اختیار می‌دهند تا به‌طور خودکار انرژی‌های پست را پراکنده سازید و از بین ببرید؛ دقیقاً همان‌طور که با حضور نور، تاریکی رخت برمی‌بندد.»

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

هنر و علم بازاریابی دیجیتال
حسن قلیچ خانی
آرش
جمشاد خاکپور
فقه الارث از شرایع الاسلام
ابوالقاسم نجم الدین جعفربن حسن (محقق حلی)
مراجع را کوچ کن نه مشکل را
مارسیا رینولدز
پیش ‌بینی و کشف الگوی خرید کاربر در وب با استفاده از فرآیندکاوی
شهلا منیعی فرد
شاگرد جدید مدرسه
کیت مک‌مولان
گفتارهای نو در جامعه شناسی سیاسی
سجاد ستاری
موفقیت
محمدمهدی عباسی آغوی
رویای تلخ و شیرین
سحر یرش سعیدی
ساده‌تر از زندگی
ملیحه بختیاری
رقص با عفریت ( قسمت پنجم)
مسعود داوود
اسلاوهای سرگردان
جان تامپسون
چگونه بهترین بازیگر جهان شوم؟
سامی صالحی‌ثابت
کتو به روایت ساناز سانیا
ساناز مینایی
گلبرگی از دریا
ایزابل آلنده
پانل های پیش ساخته سه بعدی (فناوری و کاربرد)
امید رضایی‌فر
محیط کسب و کار
محمدعلی مرادی
خانه های سنتی در بغداد‬‌‫
جان وارن
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
تورو می‌گوید: «اگر انسانی به قدم‌زدن با انسان‌های پیرامون خود ادامه نمی‌دهد شاید به این دلیل است که نغمه‌ای متفاوت می‌شنود. اجازه دهید او همگام با نغمه‌ای که می‌شنود گام بردارد؛ هرچند ممکن است این گام‌ها شمرده و هماهنگ یا پریشان و ناهماهنگ باشند.»
seemorgh
هنگامی که در سطح معمولی آگاهی یا پایین‌تر از این سطح قرار دارید، برای یافتن فرصت‌ها برای رنجیدن و دلخورشدن مقدار زیادی از زمان و انرژی خود را صرف می‌کنید. اگر در جستجوی فرصت برای رنجیدن و دلخورشدن هستید، هرچیزی اعم از یک گزارش خبری، رکود اقتصادی، یک غریبه گستاخ، یک اشتباه مرسوم و متداول، دشنام و ناسزای دیگران، یک عطسه، یک تکه ابر سیاه، هر لکه ابر و حتی نبودن ابر در آسمان نیز می‌تواند این فرصت را در اختیارتان قرار دهد. در مسیر کمال زندگی هرگز انسانی را درگیر چنین مسائل بی‌اهمیتی نخواهید یافت.
seemorgh
شما بخشی از خداوند هستید. مخلوقی الهی هستید، آفریده‌ای از نور که در هیئت انسان و دقیقاً در لحظه‌ای که مقرر شده است در این دنیا تجلی یافته‌اید. جسمتان نیز در لحظه‌ای که دقیقاً مقرر شده است از این دنیا رخت بر خواهد بست؛ اما شما با جسم، شخصیت ظاهری یا هیچ‌یک از مال و اموال و موفقیت‌های خود تعیین هویت نمی‌شوید. شما معشوق و محبوب هستید؛ یک معجزه؛ بخشی از کمال ابدی و ازلی و بخشی از هوشمندی الهی که از هرکس و هرچیز روی این سیاره حمایت می‌کند
seemorgh
شما مخلوق الهی خداوند هستید. هرگز نمی‌توانید از آن نیرویی که شما را آفریده است جدا شوید. اگر بتوانید خدا را همچون اقیانوس و خود را یک پیمانه در نظر بگیرید، در لحظات شک و تردید یا زمانی که احساس شکست‌خوردگی یا تنهایی می‌کنید، یادآوری این نکته که پیمانه‌ای حاوی خداوند هستید بسیار مفید و سودمند است. وقتی جام خویش را در اقیانوس فرو می‌برید، آنچه به دست می‌آورید درحقیقت جرعه‌ای برآمده از خداوند است. شاید زیاد بزرگ یا نیرومند نباشد، اما به هرحال بخشی از نیروی خداوند است. تا زمانی که این‌گونه می‌اندیشید، طعم جدایی از خداوند را نخواهید چشید.
seemorgh
زندگی شما همچون نمایشنامه‌ای با چندین پرده است. تعدادی از شخصیت‌هایی که در این نمایشنامه ایفای نقش می‌کنند نقشی کوتاه به عهده دارند و عده‌ای دیگر در نقش‌های بلندمدت ظاهر می‌شوند. برخی شخصیت‌ها شریر و بدذات هستند، درحالی‌که عده‌ای دیگر در نقش انسان‌های خوب پدیدار می‌گردند؛ اما حضور همه این افراد لازم و ضروری است، چون در غیر این صورت در این نمایش شرکت نمی‌جستند. از همه آنان در کمال خوش‌رویی استقبال کنید و برای اجرای پرده بعدی نمایش زندگی پیش بروید
seemorgh
همه لقب‌ها را با این دانش کلی جایگزین کنید که شما با آنچه انجام داده‌اید، آنچه بوده‌اید، چگونگی آموزش دیگران به شما یا آنچه در حق شما انجام شده است، تعیین هویت نمی‌شوید. شما بخشی از محبوب و معشوق ازلی خود هستید و همیشه به منبع و منشأ خویش و لاجرم به قدرت نامحدود آن محبوب ازلی متصلید.
seemorgh
در تمام روابط اگر بتوانید به انسان‌های دیگر همان‌طور که هستند بدون هیچ‌گونه توقع و وابستگی عشق بورزید، در زندگی خود مفهوم آرامش واقعی را درک خواهید کرد. عشق واقعی و راستین یعنی شما به انسانی دیگر همان‌طور که هست عشق بورزید، نه آن‌طور که خودتان از او انتظار دارید
seemorgh
وابستگی‌ها و تعلقات ذهنی شما منبع و منشأ تمام مشکلات‌تان به شمار می‌روند. مواردی نظیر نیاز به مورد تأیید بودن، تملک یک انسان یا شیء، پیروزی در همه سرمایه‌گذاری‌ها،‌ مورد توجه دیگران بودن در مقام انسانی والامقام و ارجمند نشان‌دهنده وابستگی است. ذهن باز و نامحدود به هیچ‌یک از این وابستگی‌ها تن در نمی‌دهد و درنتیجه از آرامش درونی و موفقیت برخوردار می‌شود.
seemorgh

حجم

۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان