دانلود و خرید کتاب مترجم عشق جهانگیر معین دیوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مترجم عشق اثر جهانگیر معین دیوانی

کتاب مترجم عشق

معرفی کتاب مترجم عشق

کتاب مترجم عشق نوشتۀ جهانگیر معین دیوانی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ خودیاری قرار دارد و دربارۀ جوهره‌شناسی روح بشری برای رسیدن به خودشناسی به‌منظور تسکین آلام بشری است.

درباره کتاب مترجم عشق

انسان‌ها همه از یک گونه آفریده شده‌اند؛ اما افکار و طرز زندگی هیچ‌کدام شبیه دیگری نیست و همین تفاوت است که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. وقتی درد و رنجی به انسان وارد می‌شود او قادر نیست خود را تسکین دهد، بلکه تنها می‌تواند تحمل خود را برای پذیرش آن درد بیشتر کند؛ زیرا این رنج‌ها همیشه وجود داشته‌اند و وجود خواهند داشت، همان‌گونه که پیشینان گذراندند و خود در آن‌ها سهیم بودند. انسان‌ها نیز قادر به تغییر ساختار دنیا نیستند؛ اما می‌توانند خود را تغییر دهند. چه بهتر که این تغییر در مسیر خوبی و عدالت باشد.

کتاب مترجم عشق چنان‌که نویسندۀ آن ادعا می‌کند حاوی اسرار ناگفته از جوهره‌شناسی روح آدمی برای خودشناسی است و هدف آن پایان دادن به بسیاری از آلام بشری است که ریشه در ذهن انسان دارند.

فهرست مطالب کتاب مترجم عشق عبارت است از:

استاد اعظم

نابودی پاکی‌ها

مردی که عشق را باور نداشت

خط عشق، خط ترس

آشپزخانه جادویی

استاد رؤیا

شکارچی مقدس

نگاه از چشم عشق

درون پیکره عاطفی ما

داستان پیرمرد زاهد در ساحل زندگی

خواندن کتاب مرتجم عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مترجم عشق

«احتمالاً هیچگاه به این موضوع نیندیشیده‌اید که همه ما به نوعی استادیم؛ زیرا قدرت آفرینش و حاکمیت بر زندگی خویش را داریم. درست همانگونه که جوامع و مذاهب در سراسر جهان علوم کائنات را می‌آفرینند، ما نیز علوم کائنات خود را می‌آفرینیم. علوم کائنات ما پر شده از قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها، فرشته‌ها و اهریمنان، بزرگان و افراد معمولی. ما در ذهن خود کل یک اجتکاع را می‌آفرینیم و این آفرینش، شخصیت‌های متفاوت خود ما را نیز شامل می‌شود. سپس در ساختن تصویرهایی که در موقعیت‌های متفاوت از خود می‌سازیم استاد می‌شویم. در ظاهرنمایی از خویشتنی که وجود خارجی ندارد به هنرپیشه‌هایی بدل می‌شویم سپس در باور هرآنچه می‌پنداریم هستیم، استاد می‌شویم.

زمانی که دیگران را ملاقات می‌کنیم، بلافاصه آنان را طبقه‌بندی و در ذهنمان برایشان نقش و وظیفه‌ای در زندگی‌مان تعیین می‌کنیم. ما برای دیگران بنا بر باوری که درباره ایشان داریم، نقشی می‌آفرینیم و همین عمل در مورد همه افراد و چیزهایی که در اطرافمان قرار دارند نیز مصداق دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۶۵۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان