دانلود و خرید کتاب گنج بی‌ پایان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنج بی‌ پایان اثر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان

کتاب گنج بی‌ پایان

معرفی کتاب گنج بی‌ پایان

کتاب «گنج بی‌ پایان؛ روایتی از خاطرات شهرا و ایثارگران استاد، دانشجو و کارمند دانشگاه سمنان و عملکرد دانشگاه در پشتیبانی از هست سال دفاع مقدس» نوشتهٔ معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان و ناصر رحیمی و حسن یعقوبی است. انتشارات دانشگاه سمنان این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه سمنان کوشیده است باعث تقویت روحیهٔ تحقیق و پژوهش در زمینه‌های علمی، تخصصی و فرهنگی و تشویق پژوهشگران و دانشمندان از طریق انتشار دستاوردهای پژوهشی آن‌ها شامل نگارش، ترجمه و نشر کتاب‌های دانشگاهی شود. این انتشارات با فراهم‌کردن زمینه‌های تولید، نشر و توزیع کتاب‌ها و نشریات سودمند و عرضهٔ آن‌ها، ارائهٔ تحقیقات و تتبعات جدید و معتبر به زبان فارسی و یا زبان‌های خارجی، ترجمه و تألیف و نشر کتاب‌های جدید مرجع به‌طور اعم و راهنماها، لغت‌نامه‌ها، مجموعه‌ها، اصطلاحات علمی، کتاب‌شناسی‌ها، تصحیح و نقد متون علمی، وظیفه‌ای حمایتی را بر عهده دارد. انتشارات دانشگاه سمنان با بهره‌گیری از بیش از ۳۵۰ هیئت‌علمی دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف، موفق به تألیف و ترجمهٔ بیش از ۱۰۰ هزار صفحه محتوای آموزشی در بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب چاپی بوده است. دانشگاه سمنان دارای ۱۹ نشریهٔ علمی و تخصصی بوده است که از این بین ۸ مجله به زبان انگلیسی، ۱۰ مجله به زبان فارسی و یک مجله به زبان عربی منتشر می‌شود. در ارزیابی سال ۱۴۰۰ کمسیون نشریات علمی وزارت عتف، ۸ مجله دانشگاه دارای رتبهٔ علمی «ب» و ۴ مجله در دستهٔ نشریات بین‌المللی قرار گرفتند. همهٔ مجلات معتبر علمی دانشگاه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده‌­اند و همچنین ۴ مجله در پایگاه استنادی اسکوپوس (Scopus) نمایه شده است.

خواندن کتاب «گنج بی‌ پایان؛ روایتی از خاطرات شهرا و ایثارگران استاد، دانشجو و کارمند دانشگاه سمنان و عملکرد دانشگاه در پشتیبانی از هست سال دفاع مقدس» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ ادبیات فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان