دانلود و خرید کتاب وقت چای در اطراف جهان دنیس ویسبلوث ترجمه الهام شوشتری زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقت چای در اطراف جهان اثر دنیس ویسبلوث

کتاب وقت چای در اطراف جهان

معرفی کتاب وقت چای در اطراف جهان

کتاب وقت چای در اطراف جهان نوشتهٔ دنیس ویسبلوث و ترجمهٔ الهام شوشتری زاده است. نشر اطراف این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب وقت چای در اطراف جهان

کتاب وقت چای در اطراف جهان که با تصویرسازی‌های «چلسی اُبرن» منتشر شده، کتاب مصوری است که بچه‌ها را در هر سن‌وسالی که باشند، به سفری هیجان‌انگیز دور دنیا می‌برد تا به واسطهٔ چای با فرهنگ‌های گوناگون آشنا شوند؛ مثلاً می‌دانستید پوچا، چای سنتی تبت مثل سوپ غلیظ است و به آن نمک می‌زنند؟ یا اینکه سرخ‌پوست‌ها انواع توت‌ها و ریشه‌های خوراکی را دم می‌کنند و برای درمان بیماری و بی‌خوابی می‌نوشند؟ یا پاکستانی‌ها نوعی چای دارند که در آن جوش‌شیرین هم می‌ریزند؟ با وجود همهٔ این تفاوت‌های ریزودرشت، چایْ نقطهٔ اشتراک فرهنگ‌های مختلف است. فرقی نمی‌کند به چای نمک بزنید یا شکر یا آن را گرم بنوشید یا سرد؛ در هر حال چای همیشه و همه‌جا بهانه‌ای است برای دور هم جمع‌شدن و گفتن و شنیدن.

متن ساده و دلنشین کتاب وقت چای در اطراف جهان کودکان را با واقعیت‌های شگفت‌انگیز و جذابی دربارهٔ آداب‌ورسوم مربوط به چای در فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌کند. نقاشی‌های جذاب و چشم‌نوازی هم به قصهٔ خواندنی دنیس ویسبلوث جان داده‌اند. نسخهٔ چاپی این کتاب را می‌توانید از طاقچه سفارش دهید. برای آشنایی با شیوهٔ خرید کتاب وقت چای در اطراف جهان می‌توانید راهنمای خرید و پرداخت آنلاین در بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

خواندن کتاب وقت چای در اطراف جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان