دانلود و خرید کتاب من شگفت‌ انگیزم وین دایر ترجمه مهرک میراب زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من شگفت‌ انگیزم اثر وین دایر

کتاب من شگفت‌ انگیزم

معرفی کتاب من شگفت‌ انگیزم

کتاب من شگفت‌ انگیزم نوشتهٔ وین دایر و کریستینا تریسی و ترجمهٔ مهرک میراب زاده است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب من شگفت‌ انگیزم

کتاب من شگفت‌ انگیزم، یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «توانمندسازی کودکان» است. این مجموعه به کودکان می‌آموزد که دنیا را جور دیگری ببینند. زیبایی‌ها را پیش چشم کودکان قرار و راه‌های مقابله با مسائل و مشکلات را به آن‌ها نشان می‌دهد. این کتاب‌ها برای کودکان نوشته شده است، اما بزرگ‌ترها هم می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. ابتدای کتاب حاضر ۱۰ راهکار برای شکوفایی شکوه درون، برای آموزش به کودکان نوشته شده است. این اثر برگرفته از کتاب «ده راز موفقیت و آرامش درون» است و پیام آن رسیدن به یک زندگی شاد و موفق است. مطالب عنوان‌شده در کتاب به کودکان می‌آموزد که موجودات کوچک و ارزشمندی هستند و باید حس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند و بدانند هیچ غیرممکنی در برابر ارادهٔ درونیشان وجود ندارد. کودک با خواندن این کتاب می‌آموزد از داریی‌های فردی خود به دیگران ببخشد که این اولین قدم برای قسمت‌کردن خوبی‌ها است. او می‌تواند به کارهایی که به آن‌ها علاقه‌مند است عشق بورزد و اجازه ندهد ترس مانع بروز احساسات زیبایش شود و با رجوع به احساسات زیبای درون قلبش به دیگران عشق بورزد.

خواندن کتاب من شگفت‌ انگیزم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان