دانلود و خرید کتاب اختلال شخصیت مرزی بلیس آگویر ترجمه فاطمه گلشنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال شخصیت مرزی اثر بلیس آگویر

کتاب اختلال شخصیت مرزی

معرفی کتاب اختلال شخصیت مرزی

کتاب اختلال شخصیت مرزی نوشتهٔ بلیس آگویر و جیلیان گلن و ترجمهٔ فاطمه گلشنی و فرنوش خالدی است و نشر قطره آن را منتشر کرده است. شیوه‌های خودیاری با تکیه بر رویکردهای CBT و DBT در این کتاب آمده است. بلیس آگویر و جیلیان گلن برای کمک به افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی کتابی ملموس، قابل‌درک و کاربردی نوشته‌اند؛ کتابی که این افراد را در چالش‌های روزمره‌شان راهنمایی خواهد کرد.

درباره کتاب اختلال شخصیت مرزی

آگویر و گلن ازجمله کسانی‌اند که منابع خودآموز بسیاری را برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی تدوین کرده‌اند. دانش و علاقهٔ آن‌ها در میان خطوط کتاب ازطریق شناسایی خلاقانهٔ مشکلات و راه‌حل‌های مؤثر آن‌ها به چشم می‌خورد. این کتاب راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای افراد در حال بازتوانی ارائه می‌دهد. همچنین برای درمانگران و متخصصان در حال آموزش موقعیتی را فراهم می‌آورد تا تجربهٔ شخصی زندگی فرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی را بهتر درک کنند

در زمینهٔ کمک به افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی که در آن از تکنیک‌های رفتاردرمانی شناختی و رفتاردرمانی دیالکتیکی استفاده می‌شود کتاب‌های کمی موجود است. این کتاب به‌عنوان ابزار مکمل درمان و آموزش بسیار ساده و روان است. آگویر و گلن راهنمایی کاربردی تدوین کرده‌اند که هم به مراجعان برای ارتقای زندگی خود و هم به درمانگران برای کار با این افراد کمک می‌کند.

خواندن کتاب اختلال شخصیت مرزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

آگویر و گلن این کتاب راهنمای عملی را برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی نوشته‌اند. این کتاب منبع ارزشمندی برای مراجعان، متخصصان و اعضای خانوادهٔ آن‌ها خواهد بود.

بخشی از کتاب اختلال شخصیت مرزی

«نگاهی به مشکل

شما و نامزدتان درگیری لفظی یا فیزیکی دارید و به‌خاطر کاری که او کرده آن‌قدر عصبانی شده‌اید که می‌خواهید رابطه را تمام کنید.

بررسی یک نمونه

کلوئی ۲۹ ساله استندآپ کمدین موفقی است. او مدتی است به رابطهٔ پنهانی با یکی از دوستان نامزدش مشکوک شده است. یک شب، بعد از اجرای برنامهٔ طنزی دربارهٔ مردان خیانت‌کار، هنگام برگشت به خانه در اتومبیلش، برای گرفتن مچ نامزدش و پایان دادن به رابطه‌شان نقشه‌ای می‌کشید. در تمام مسیر هیجاناتی مثل عشق و خشم شدید را تجربه می‌کرد، نامزدش فردی بود که کلوئی را خوشحال می‌کرد. اما در حال حاضر انگار تنها راه‌حل پایان دادن به این رابطه است و، علی‌رغم خشم زیاد ترس از دست دادن نامزدش نیز باعث می‌شود کلوئی بخواهد برای ماندن او التماس کند. تمام کردن رابطه موضوعی است پیچیده که ممکن است حاصل تصمیم‌گیری احساساتی و خشم باشد. وقتی فردی با فرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی در ارتباط است، معمولاً می‌گوید تا وقتی اوضاع خوب است، همه‌چیز عالی است، اما زمانی که موقعیت بدی پیش می‌آید، دیگر هیچ‌چیز بدتر از آن نمی‌شود!

تغییر حالت از تلاش ناامیدانه برای چسبیدن به رابطه و تهدید به تمام کردن آن می‌تواند واقعاً کیفیت رابطه را تغییر دهد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان