دانلود و خرید کتاب دختری که مزرعه را نجات داد جود ایزابلا ترجمه لیدا هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری که مزرعه را نجات داد اثر جود ایزابلا

کتاب دختری که مزرعه را نجات داد

معرفی کتاب دختری که مزرعه را نجات داد

کتاب دختری که مزرعه را نجات داد نوشتهٔ جود ایزابلا و ترجمهٔ لیدا هادی است. نشر اطراف این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان واقعی برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب دختری که مزرعه را نجات داد

کتاب دختری که مزرعه را نجات داد که با تصویرسازی‌های «سیمون شین» منتشر شده، داستان واقعی نوجوانی است که از دوچرخهٔ قرمزی که هدیه گرفته، برای فروش محصولات مزرعه‌ و دورکردن پرندگان کمک می‌گیرد و خانواده‌اش را خوشحال می‌کند.

سیمون شین تصویرگر کتاب‌ها و مجله‌های کودکان است، جوایز زیادی کسب کرده و در سان‌فرانسیسکوی آمریکا زندگی می‌کند. او در تصویرسازی‌‌های دیجیتالش از آثار هُنریِ سیلک‌اسکرین قدیمی خودش الهام گرفته‌ و تصویرسازی‌هایش هم جنس نقاشی آکریلیک دارند و هم بافت‌هایی شبیه چاپ سیلک‌اسکرین.

مجموعهٔ «بچه‌های اطراف جهان» پنجرهٔ کوچکی است برای دیدن و شنیدن قصه‌های واقعی دربارهٔ بچه‌هایی از کشورهای مختلف که قهرمانِ شهر یا خانوادهٔ خودشان بوده‌اند. این قصه‌ها می‌تواند الهام‌بخش بچه‌ها باشد تا بی‌تفاوت نباشند و دنیای اطرافشان را کمی بهتر کنند. این قصه‌ها هم به بچه‌ها اطلاعاتی دربارهٔ تنوع و تفاوت‌های زندگی بچه‌ها در نقاط مختلف دنیا می‌دهد و هم آن‌ها را با موضوعاتی مثل حفظ محیط‌زیست، کمک به هم‌نوع، راه‌اندازی کسب‌وکار، کمک به اقتصاد خانواده و… آشنا می‌کند، ولی از همهٔ این‌ها مهم‌تر، این مجموعه یاد بچه‌ها می‌اندازد که جهان بسیار بزرگ است و برای تعامل با بچه‌های دیگر جهان اول باید با زندگی و قصه‌‌های آن‌‌ها آشنا شوند.

خواندن کتاب دختری که مزرعه را نجات داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جود ایزابلا

جود ایزابلا، نویسندهٔ کتاب‌های علمی، در بریتیش کلمبیای کانادا زندگی می‌کند. او ۱۲ سال سردبیر مجلهٔ YES، مجله‌ای علمی برای کودکان کانادا بوده است. او کتاب‌هایی مثل وراجی و شاهکارها و شکست‌های فوق‌العاده را نوشته است که برندهٔ جایزهٔ کتابِ کودکِ انجمن فیزیک آمریکا شد.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

عالی خیلی خوب بود.🌟❤👌

Tahmineh Rostami
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

کتاب خوب و مناسب برای بچه‌های کوچک.

تتن
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

خیلی خوب بود برای مدرسه ی ما مسابقه گذاشتند

هامان
۱۴۰۲/۰۶/۰۶

عالی بود

کاربر 3445543
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

بد نبود

کاربر ۶۷۶۷۳۵۶
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

بدترین کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان