دانلود و خرید کتاب رژیم کتوژنیک لیدا پورغفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم کتوژنیک اثر لیدا پورغفاری

کتاب رژیم کتوژنیک

معرفی کتاب رژیم کتوژنیک

کتاب رژیم کتوژنیک نوشتهٔ لیدا پورغفاری و سعید مهرجو است. نشر پرتا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد تغییر رژیم غذایی برای سلامتی و کاهش وزن است.

درباره کتاب رژیم کتوژنیک

دستورالعمل‌های کتاب رژیم کتوژنیک به‌سمت یک رژیم غذایی همه‌چیزخوار است. گوشت در بسیاری از دستورالعمل‌ها نقش دارد. شما باید برنامهٔ غذایی خود را سفارشی کنید و آن را با دستورالعمل‌هایی از منابع خارجی تکمیل کنید. اطلاعات موجود در این کتاب بسیار مفید است و این برای گیاه‌خواران نیز صدق می‌کند. اگر می‌خواهید کتو متناوب را با رژیم گیاه‌خواری امتحان کنید، غیرممکن نیست، اما نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارد تا مطمئن شوید با انتخاب منابع پروتئینی با کربوهیدرات‌های بسیار، خود را از کتوز خارج نمی‌کنید. بسیاری از دستورالعمل‌های این کتاب برای نیازهای غذایی شما نیاز به تنظیم دارد. اگر دوست دارید رژیم کتوژنیک را شروع کنید ولی هنوز مطمئن نیستید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را تهیه کنید تا بیشتر با این رژیم غذایی آشنا شوید. رژیم کتوژنیک چیست؟

رژیم‌های غذایی متعددی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از رژیم‌های غذایی توسط متخصص تغذیه متناسب با شرایط اشخاص تنظیم می‌شود. رژیم لاغری کتوژنیک یکی از رژیم‌های محبوب این روزها است که بسیار موردتوجه قرار گرفته‌ است. رژیم غذایی کتوژنیک یا رژیم کتون‌زا یک گونهٔ رژیم غذایی است با چربی بسیار، اندازهٔ کافی پروتئین و قند اندک که بدن را وادار می‌کند تا به‌جای قند، از چربی برای تأمین انرژی استفاده کند. مهم است که قبل از شروع کار، خود را با آنچه انتظار دارید، چگونه با چالش‌های احتمالی مدیریت کنید و چگونه زندگی خود را به‌گونه‌ای سازماندهی مجدد کنید که به شما امکان می‌دهد به اهداف خود برسید، آشنا شوید. اهداف خود را مشخص کنید. چرا تصمیم گرفتید کتوژنیک را امتحان کنید؟ آیا به‌دلیل کاهش وزن است یا فقط به‌دنبال احساس بهتر و افزایش سطح انرژی خود هستید؟ آیا این یک سم‌زدایی کوتاه‌مدت است یا به‌دنبال ایجاد تغییرات طولانی‌مدت در سبک زندگی هستید؟ آیا شما گیاه‌خوار هستید؟ همهٔ این‌ها سؤالات مهمی هستند که پیش از شروع باید در نظر بگیرید تا بتوانید روی دستیابی به هدف خود متمرکز بمانید.

خواندن کتاب رژیم کتوژنیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد تغییر رژیم غذایی برای سلامتی و کاهش وزن پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان