دانلود و خرید کتاب کارما و سرنوشت لیدا پورغفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارما و سرنوشت اثر لیدا پورغفاری

کتاب کارما و سرنوشت

معرفی کتاب کارما و سرنوشت

کتاب کارما و سرنوشت نوشتهٔ لیدا پورغفاری و سعید مهرجو است. نشر پرتا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از عملکرد انسان در زندگی خویش سخن گفته است.

درباره کتاب کارما و سرنوشت

کتاب کارما و سرنوشت مفهوم کارما را بررسی کرده است. هدف از نگارش این، آشنایی با مفهوم کارما و بیداری معنوی بوده است؛ تا به‌واسطه‌ٔ آن، جهانی بهتر داشته باشیم. خوانندگان پس از مطالعهٔ این کتاب متوجه خواهند شد که تا چه اندازه، رفتارهای انسان‌ها در نظام آفرینش اثرگذار است و چگونه هر اتفاق در زندگیشان بازتاب عملی است که در گذشته انجام داده‌اند. کارما به‌‌معنای عملکرد انسان در زندگی خویش است. در این اندیشه که سرچشمهٔ آن به اعتقادات هندوها می‌رسد، هر کسی مسئول اعمال خوب و بد خویش است؛ به بیانی دیگر، انسان عواقب اقداماتی که بذرشان را پیش‌تر ریخته، درو می‌کند؛ ازاین‌رو حکما و متفکران هندی استدلال می‌کنند که انسان باید تلاش کند تا از شر کارما خلاص شود و به حالتی برسد که کارما دیگر اثری در او نداشته باشد. کتاب حاضر دربارهٔ مباحثی که پیرامون کارما وجود دارد، گردآوری و تألیف شده است.

مفهوم کارما در بسیاری از مکاتب هندی، به‌ویژه در هندوئیسم و بودیسم، ارتباط نزدیکی با ایدهٔ تولد دوباره یا تناسخ پیدا می‌کند. بر اساس این ایده، هر انسان چندین زندگی دارد و هر عمر فرصتی برای تکامل و رشد او است. این رشد و شکوفایی از طریق رویارویی با مجموعه‌ای از چالش‌های اخلاقی و معنوی رخ می‌دهد. در این مکاتب، کارما نه‌تنها بر آیندهٔ فرد در زندگی کنونی او اثرگذار است، بلکه بر ماهیت و کیفیت زندگی آیندهٔ فرد نیز تأثیر می‌گذارد. نویسندگان کتاب کارما و سرنوشت تلاش کرده‌اند با طرح مفهوم کارما، به مخاطبان نشان دهند جهان ما تا چه اندازه وابسته به رفتارهای ساکنینش است. این کتاب از ۲ فصل تشکیل شده است. فصل اول «کارما» نام دارد. در این بخش از موضوعات مختلفی صحبت به‌ میان می‌آید که همگی به کارما ارتباط دارند؛ مباحثی چون قانون جهانی عشق، چرخهٔ کارما، کارمای گروهی و... از کتاب «کارما و تناسخ» نوشتهٔ «الیزابت کلاره» و «پاتریشیا اسپادارو»، ترجمه و گردآوری شده است. در فصل دوم این کتاب با‌ عنوان «هفت اصل هرمتیک»، از اصول هرمس یاد شده است.

خواندن کتاب کارما و سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کارما و سرنوشت

همهٔ ما با موهبت و هدف خاصی متولد شده‌ایم و تنها خودمان هستیم که می‌توانیم منحصربه‌فرد بودنمان را به دنیا بیاوریم. بپذیرید واقعیت فعلی شما نتیجهٔ اعمال گذشته‌تان است. تمامی افکار، چه خوب چه بد که از ذهنتان می‌گذرانید به شما باز خواهد گشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان