دانلود و خرید کتاب راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی دبی فورد ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی اثر دبی فورد

کتاب راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی

معرفی کتاب راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی

«راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی» نوشته دبی فورد(۲۰۱۳-۱۹۵۵) نویسنده کتاب‌های روانشناسی و سخنران انگیزشی است. دبی فورد، نویسنده‌ای‌ست که نامش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جا گرفته است. کتاب‌های او به بیست و شش زبان ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز یادگیری و روشن‌نگری در سراسر جهان به کار می‌روند.

در این کتاب می‌آموزید که فقط دویدن در پی آموزه‌های معنوی نمی‌تواند شما را به موهبت‌های نهفته در سایۀ وجودتان رهنمون شود، بلکه رمز بهروزی در جاری کردن این آموخته‌ها در شط زندگی روزمره است. نویسنده در این کتاب از بلای جدیدی که گریبان‌گیر تمدن بشری شده است، سخن می‌گوید: عطش بی‌پایان چنگ انداختن به معنویت، بدون عمل کردن به آن! هنر دبی فورد در آن است که به نرمی راه برون‌رفت از این ورطه را نیز می‌نمایاند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

اگر می‌توانستم فقط یک وضعیت را در انسان‌ها تغییر بدهم، آن‌ها را از درد توان‌فرسای مظلوم بودن رها می‌کردم. اما مشکل این است که من قدرت آن را ندارم که هیچ کس را از هیچ چیزی از جمله مظلوم بودن آسوده کنم. فقط خود شما توان آسوده کردن خود را دارید. هر کسی را که دیده‌ام داستانی در بارۀ مظلوم بودن خود دارد. بیش‌تر ما کاستی‌هایمان را به گردن پدر و مادر خود می‌اندازیم، بعضی آموزگارمان را مقصر می‌شماریم و برخی همسران سابق، رهبران دینی، دوستان، پدربزرگ و مادربزرگ یا کسی را که مرتکب خلافی در رابطه با ما شده است. بیش‌تر ما احساس می‌کنیم در محل کار و خانه از ما سوءاستفاده می‌کنند، خدا ما را رها کرده است و به طور کلی در زندگی مظلوم واقع شده‌ایم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

elan
۱۳۹۹/۰۴/۰۲

این کتاب فوق العاده دوای درد هر آدمیه که از خودش ناامیده و دنبال خود واقعیش و راه گم شده ش میگرده واقعا عالی بود ممنون طاقچه

mary.sa
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

تعجب میکنم که چطور مثل باقی کتاب های خودیاری معروف نیست فوق العاده کمک کننده بود

کاربر 6718837
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

به نظرم برای هر انسانی واجبه که این کتابو بخونه بهترین کتاب هدایت زندگی و ارامش روان هست اول کتاب نیمه تاریک وجود رو بخونید بعد این کتاب واقعا به چنان ارامشی میرسید که هیچ گاه تجربش نکردید :)

mohebi
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

ترجمه خوب نبود کلمات تکراری در یک جمله خیلی زیاد بود همین موضوع کتاب رو خسته کننده کرده بود ،ولی مطالب در کل قابل درک بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان