دانلود و خرید کتاب رویاپردازی منظم جاش لینکنر ترجمه سمیه آشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویاپردازی منظم اثر جاش لینکنر

کتاب رویاپردازی منظم

نویسنده:جاش لینکنر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رویاپردازی منظم

کتاب رویاپردازی منظم نوشتهٔ جاش لینکنر و ترجمهٔ سمیه آشوری است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شیوه‌ای اثبات‌شده برای پرورش خلاقیت تأثیرگذار را مطرح کرده است.

درباره کتاب رویاپردازی منظم

جاش لینکنر در کتاب رویاپردازی منظم از خلاقیت در دنیای کسب‌وکار و دنیای موسیقی جاز گفته است. او که نوازندۀ حرفه‌‌‌‌ای موسیقی جاز و کارآفرینی موفق بوده است، خلاقیت را یکی از عوامل اصلی موفقیت خود می‌داند و‌ سال‌های بسیاری را به مطالعه و پژوهش در این حوزه اختصاص داده است. خلاقیت از دیدگاه این نویسنده به‌معنی تبدیل ایده‌‌‌‌های نو و تخیلات به واقعیت است. او بر این باور است که فرایند خلاقیت هیچ تفاوتی با یادگیری موسیقی ندارد؛ این بدان معنا است که برای شکل‌‌‌‌گیری عادت خلاقیت باید به خودتان فرصت دهید؛ زیرا به تمرین نیاز خواهید داشت. جاش لینکنر خوانندگان این کتاب را به ایده‌پردازی و اجرایی‌کردن ایده‌‌‌‌های خلاقانه‌‌‌‌شان در قالب فرایند مشخصی ترغیب و سعی کرده تصویر ذهنی جدیدی برای خلاقیت در ذهن آن‌ها شکل دهد تا تمام محدودیت‌‌‌‌ها و باورهای غلط درمورد آن را کنار بگذارند و با دیدگاهی نو از مزایای بی‌شمار خلاقیت لذت ببرند. کتاب رویاپردازی منظم شیوه‌های خلق اندیشه‌های تازه و سودآور را در سطح فردی نمایان و به توانمندسازی برای پرورش مهارت‌های خلاقیت کمک می‌کند.

خواندن کتاب رویاپردازی منظم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رویاپردازی منظم

«امروزه در بین شرکت‌ها و سازمان‌ها رقابت تنگاتنگی وجود دارد و هر کدام سعی دارند تا در صنعتی که فعالیت می‌کنند، بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات یا خدمات را ارائه دهند. به همین دلیل اهمیت و ضرورت خلاقیت چندین برابر می‌شود. گاهی ایده‌ای خلاقانه مسیر حرفه‌ای کسب‌و‌کاری را به‌طرز خارق‌العاده‌ای متحول می‌کند. در صورتی‌که مدیران بستر مناسبی را فراهم کنند تا کارمندان‌شان ایده‌های خلاقانه خود را خیلی صریح بیان کنند و خلاقیت‌شان را پرورش دهند، خود را برای موفقیتی حیرت‌‌‌‌انگیز آماده خواهند کرد.

از طرف دیگر، اهمیت خلاقیت در دنیای زیبای موسیقی نیز بر هیچ‌کس پوشیده نیست. مخصوصاً در بداهه‌نوازی موسیقی جاز نمود پیدا می‌کند و بخش جدایی‌ناپذیر از آن محسوب می‌شود‌. منظور از بداهه‌نوازی عمل نواختن اتفاقی و ناگهانی قطعه موسیقی بدون تنظیم قبلی است. در حقیقت، نوازندگان برای خلق آثار هنری فاخر در طول سالیان مطرح شدن این سبک از موسیقی،‌ زبان علائم و نشانه‌های خاص خود را خلق کرده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان